Magbild

Haha bara för att jag förklara varför jag INTE kan uppdatera massor här så har jag lyckats tryckt in 4 inlägg. Gräbsen har hängt mycke med farsan idag så mina ögon har kunnat titta bort lite extra mycke ;-) Iaf... Enligt ultraljudet så kommer bebis 8:e oktober. Enligt mina beräkningar den 4:e oktober. Alltså e jag nu i vecka 20 enligt ultraljudet o i vecka 21 enligt mina beräkningar. Jag kommer köra efter deras men sist med Charlie så sa dom att han kommer den 25:e o enligt mig 18:e. Värkarna började den 18:e o han kom ut den 19:e så jag litar mer på mig ;-) Time will tell... Här e iaf magbild från vecka 20.. Jag börjar bli stooor. Tror magen e lika stor som i vecka 29 med Adam. Men de e ju tredje nu.. ;-)

Kommentarer
Postat av: sonja

hej mitt namn är sonja jag måst säga att du har jätte söt son jag höll på söka efter olika tårtor jag hittade din blogg :D jag började läsa om dig. du verka va en jätte stark tjej :D va roligt att du är gravid igen :) önska dig all lycka (var kommer du ifrån )

2012-05-18 @ 11:33:34
Postat av: Amanda

Tack snälla! Vad glad jag blir :-)

Jag är född i Paraguay. Mina föräldrar är båda från Uruguay dock. Jag föddes under flykten.

Roligt att du hittat hit :-)

2012-05-23 @ 23:26:57
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0