Instagram

Ok så här gick jag runt o trodde instagram var ett bild redigeringsprogram. Sen plötsligt börja jag få notiser till mobilen att nån kommenterat o nån gillat mina bilder där. Huh? Förstod inte hur dom såg dom. Nu har jag fått lite förklarat för mig men för mig kommer de bara vara ett bild redigerings program. Jag kommer inte uppdatera mig där för jämnan. Maj gad har tillräckligt med o hinna uppdatera blogg o facebook o svara på mail! Svettigt för en småbarn morsa ;-) På tal om facebook...jag försökte tvinga nån på min vän lista att starta en "byta lägenhet" sida där. Ingen nappa så jag starta en själv. Behöver ju desperat nånting större (vilket jag tror jag ordnat nu :-D ). De är nästan 300 medlemmar med. Vart dom kommer ifrån har jag ingen aning om men jag antar att nästan alla nångång blir sugna på o byta lya . Ni kan väl oxå joina om ni bor i v-ås o omnejd o e sugna på byte. Sök på "byta lägenhet i V-ås o omnejd" på facebook så hittar ni sidan. Ju fler medlemmar ju fler lyor o byta med ;-) Sprid gärna gruppen vidare oxå. Nu ska jag äta nått sött. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0