Fina söndag

Fint väder de varit idag. Igår däremot...brrr. Hade besök igår. Mycket snack o bus med barnen blev de. Sen avsluta jag C o Adam med film o popcorn efter Charlie lagt sig. Adam sa innan han somna " Vilken rolig dag de var idag." Haha han e rolig. Var ju knappt ut nått.... Idag lämna vi grabbarna C hemma o drog med mamma till Erikslund shopping. Projekt köpa skor till Adam. Varje sko gjorde tydligen ont på nått sätt "Den inte så brå mamma."om o om igen. Hitta ett par till slut...ufft. Sen skulle vi köpa present till Adams kusin Mayha som fyller imorn. Meeen Adam tycker att han oxå ska få present vaaaarje gång vi köper present till nån. Han hajjar inte de där med födelsedag. Av allt i hela Erikslund så valde Adam ett fågel bo. Han vill ge den till sina pippi kompisar där ute. Jag älskar den här ungen! Adam letar passande plats i tomten för sitt pippi hus... Fin ju :-) Han stod jäkligt länge vid fönstret o kolla om nån pippi flytta in. "Mamma har vi öppnat dörren på pippi huset till pippin?" Nu måste jag ha lite te o relaxa . Har ätit konstant idag. C lagade vääärsta goda lunchen (som jag för övrigt oxå åt till mellanmål) o sen värsta goa middan. Utöver de fika jag o Adam tårta o cheescake OCH sen gick hela familjen på kvälls promenad o köpte glass. Hejja hejja fläsk rumpa! Mitt egna smeknamn på mig själv. Bebis har väl socker chock i magen... Slut för idag! Adios! Ps. Hejja er imorn Josefine o Sarah! Ni starka fina tjejer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0