Att uppdatera..

Tack Miranda för din kommentar :-) Till er som läser, jag förstår att ni säkert skulle vilja ha bättre uppdatering här o helst längre inlägg. Jag önskar jag kunde skriva mer. Men jag har 2 gräbs här hemma o ingen av dom går i förskola än. Med andra ord, ingen paus ;-) Shore dom e snälla o lugna men jag vill inte fiffla med telefon istället för o leka med dom. Tycker telefonen borde förbjudas för vissa föräldrar. Man ser hur barnet söker kontakt men ögonen e bara i telefon hela tiden. Hemskt. Sen hade jag nog bloggat mer o mer utförligt om de inte var en pina varje gång. Jag gör ju från mobilen o de tar hundra år att skriva, bilderna hamnar snett, man kan inte ladda upp dom på vanligt snabbt sätt utan måste hålla på fiffla i massa omvägar o alla inlägg ser ut som skit o ihoptryckt. Suck! Måste köpa ny dator... Nu vet ni iaf varför de inte blir så ofta. De är när gräbsen vilar eller gått o lagt sig eller hänger med deras farsa som jag skriver...om jag orkar. För er som inte vill behöva gå in här o kika om de uppdaterats så nämner jag igen att ni kan följa mig med bloglovin istället. Då får ni mail varje gång jag uppdaterat. De e väl bra? ;-) Vi hörs imorn. Jag har så mycket gott i huset att snaska på så jag måste verkligen gå nu. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0