Ufft

Har så ont i magen idag. Funderar på om de e bebis ont, typ sammandragningar, eller nått annat. Smärtan sitter nämligen i ryggen oxå. Hoppas de går över snart iaf. Pissväder är de här i Västerås iaf. Iskallt, mörkt o blåsigt. Som i oktober ungefär. Finns inget o göra åt vädret men less blir man. Speciellt när man har barn som man önska kunde få springa i solen o njuta o bada. Nu ska jag fixa lite marinad till firren vi ska käka idag. Ni får lite bilder från vår roadtrip till Linköping för nån vecka sen. De var riktigt mysigt. Men vi var riktigt trötta på tåget hem. Som ni ser... Ha de gött!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Får man va sååå vacker som du e och inte bara de du e oxå en tre barns mamma snart!!! Du har verkligen allt en tjej önskar i livet, the look and the life.. Må bäst :)

2012-07-23 @ 22:49:00
Postat av: Anonym

Tusen tack för din snälla kommentar!!!
Jag önskar jag hade allt men så är de inte. Jag väljer bara att inte skriva om allt. Självklart är jag otroligt tacksam för de jag har o njuter oftast av livet. Men de är inte lätt jämt vill jag lova.
❤- till dig

2012-07-24 @ 18:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0