Hola!

Här är jag tröttnissa som vanligt. Vill bara soooova. Och dricka upp min tvål (?) :S. Man blir ju helt knäpp när man är gravid. Hmmm undrar vad kroppen suktar efter när man blir sugen på tvålen. Igår var vi iaf nere på stan. Vi var till Bus o Leklandet som dom öppnat där sen luncha vi med svärisarna. När pappa Baloo drog till jobbet så drog jag o gräbsen o promenera. Kl vart rätt mycke tillslut men jag kan inte tvinga dom att sova när solen skiner ute liksom. Nu e vi på väg till världens bästa Line :) för lite mys med gräbsen. Pojkarna busar av sig lite med pappsen innan bara sen drar vi ;) Hoppas ni har en skön kväll! Bilder från igår. Pappsen (som e den enda som orkar klättra runt med grabbarna) o boysen på Lek o Bus Landet. Sen min pudding på vår promenix.


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Vad lik dig Adam var på mittenbilden!!

2012-07-20 @ 06:21:35
Postat av: Anonym

Tycker du? Suttit o tittat på den för o klura ut vem han e lik där o jag tror de är Lilian jag ser...

2012-07-22 @ 15:42:24
Postat av: Vanessa

Jag ser också Lilian, men mest dig.

2012-07-22 @ 20:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0