Saturday...

Vad gör ni?
Jag letar tårtinspiration på nätet hos mamma. Gräbsen är ute o driver nånstans. Snart kommer dom hit o C drar vidare till Sthlm. Han ska dit o fira en vän som fyller år o tydligen är man inte bjuden.. ;) Men de gör inget. Jag o gräbsen kör pizza kväll hos mamma o tittar på spanska kanalen istället. Morsan o jag följer ett program på spanska kanalen som är varje lördag. Dom är rätt roliga i espana. Mycke dramatik.

Igår var jag ute med gräbsen i olika lekparker i nästan 3 timmar. De var så skönt ute! Älskar att de börjar bli vår i luften! Man blir ju nykär.
Just nu sitter jag o huttrar dock. Har haft frossa sen igår kväll. Fick sova med alla kläder på o 2 täcken för jag klarade inte att ta av mig nått. Då skulle jag nog frysa ihjäl. Vet inte vad som är fel men hela jag är en isbit hela tiden.

Längtar massor till måndag! Samtidigt som jag är lite rädd. Delade känslor.
Efter mitt "möte" ska jag berätta lite mer vad jag pratar om. Först vill jag dit o få saker bekräftat innan jag avslöjar här ;) Tiden får gärna gå snabbare... 9:45 på måndag...


Ska berätta en lite häftig grej. Fick mail av tv 4 igår. Dom hade sett min grupp sida på face o mina tårtor o dom undrade om jag var sugen på att delta i deras nya program. De är nån slags baktävling. Misstänker att de är ungefär som Masterchef, eller Mästerkocken kanske de heter, fast bakning istället för matlagning.
Jag gillar inte tanken på att vara med i tv så min spontana reaktion är Nej. Öj öj vad folk inte gillade att jag inte vill va med.
Usch, får huvudvärk bara på tanken att vara med i tv. Alla är vi oilka...

Nu ska jag smälla i mig mammas tacorester.

Ha en skön lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0