B-day cake!

Charlie vilar. Adam e hos sin kusin Maya o leker o C har dratt till jobbet. Jag ska passa på o göra en tårta till min b- day imorn. Man måååste ju ha tårta! Jag har aldrig testat att göra en Red Velvet Cake så nu ska jag passa på o testa o se om den e go. Inga stora planer inför morgondagen. Blir kanske lite fika här med familj o sen har mamma erbjudit sig o va barnvakt. Vilken lyyyx!!! Bästa presenten ju :) De blir middag o bio för mig o C. Man behöver inte nått större än de. Vi kommer njuuuta!! :) Får nån vecka sen drog jag faktiskt på bio o middag med min fina vän Line. C o grabbarna var hemma. De var helt underbart skönt o mysig o få egen tid med en go vän. Kvällen var perfekt. Vi får se om C kan bräcka min dejt med Line ;) haha! Vi morsor måste verkligen ut o lämna familjen själva ibland för o ta sig lite extra energi o slippa "ta hand om" för en liten stund. De e verkligen guld värt. Dessutom var mannen extra gullig när man kom hem ;) Bra att låta han sakna en lite ;) Annars mår jag lite bättre nu iaf. Igår var iofs en skitdag. Höööga tjut (tinnitus) i örat o svårt med andningen hela dan men idag har jag energi iaf ;) Ska sätta igång med tårtbakandet. Ni får en bild på midsommar tårtan så länge. Choklad botten med daim bitar i o glassig jordgubbsmousse. Super go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0