2 skitdagar i sträck...

Idag har varit en tung o jobbig dag med mycke tårar o tankar. Idag var det 1 år sen våran Lelle, min låtsas pappa, gick bort väldigt hastigt. Jag har inte ens haft kraft att skriva, vila i frid, men idag gjorde jag de på min facebook. Mådde illa när jag gjorde de men jag gjorde de iaf. Efter 1 år... Nån dag när jag orkar så ska jag skriva om varför han var så speciell för mig. Just nu klarar jag knappt att tänka på han utan att bryta ihop så jag undviker de än. Fast de gått 1 år. Gårdagen var oxå tuff. Men av en helt annan anledning. Jag får skriva om de imorgon. Nu måste jag få min sömn. By the way. Så här ser mitt armveck ut efter ett vanligt blodprov. Kan man säga att dom misslyckades?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0