Vår

Jag tror den e här. Våren alltså. De betyder att bebis snart e här :) När våren kommer e de nära, har jag alltid tänkt.

Jag har precis lämnat Adam hos dagmamma o njutit lite i solen på min baksida. Jag älskar o sitta på min baksida. Adam älskar o hänga där oxå :)

Igår var vi en runda på stan o tog en fika med Adams farfar o låtsas farmor. Mysigt.
Sen när grabbarna drog o träna så gjorde jag pizzabullar o ha till programmet En unge i minuten.
Dom blev sjukt goda! Jag måste rekomendera er att göra ett lass o ha i frysen. De e perfekt mellis för stora o små. Mina grabbar älskade dom!



MUMS!

Seriöst, jag kan inte sluta hålla på. Om jag inte städar så gör jag nå storkok eller bakar, tvättar, möblerar om osv. Nån sa att jag "boar" men gör man de på riktigt? Eller e de bara nått man säger?
Jag vill fixa fixa fixa. Kan inte sluta. C håller på bli galen.

Idag ska jag iaf åka på loppis o se om de finns nån fin möbel o piffa om. Jag älskar o köpa gammalt o måla om o göra fin.
Sen skulle jag vilja köpa massa blommor o krukor till balkongen men jag ska nog vänta med de. Lite kallt än kanske.

På tal om blommor så e de dags för färskingar idag! Jippie!

Jag älskar o ha färska blommor hemma! DE e lyx! Därför har jag o C en deal. Varje vecka får jag färska blommor att ha hemma o så får han nått en gång i veckan som lyxar till hans vardag.
Man måste skämma bort sig själv lite o lyxa till de.

Härom veckan fick jag tom 2 buketter! Lyx lyx!
 
Titta va vackert...







Vad är vardagslyx för er?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud vilka söta kakburkar du hade i bakgrunden på din pizzaabulle bild! Var har du hittat dom?=)

Gud vad mysigt att den snart kommer! Tror jag kommer o hälsar på er bara så jag kan lukta på den =)

Kram

2011-03-15 @ 11:54:04
URL: http://tartmorsan.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jo, det finns nog nåt som heter boa. Jag var likadan och städade, tapetserade om, bakade osv.. Ante blev galen på mig..;-)

Ja du, vardagslyx... Hm.. Att få sova en stund på dagen eller plugga i lugn och ro. Det är lyx för mig..:-)

Pizzabullarna ser grymma ut, du har inte recept.. 'blink blink*

2011-03-15 @ 14:48:42
URL: http://strimmoravmig.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0