Trött trött

Både igår o idag har varit tröttdagar. Känner mig energilös men inte så att jag vill sova. Ungefär som att jag bara vill sitta o kolla in i väggen. Hahah vad deppigt de lät! Men de e inte depp. Jag e bara lite orkeslös.

Igår var vi ändå iväg till fina Mathilda o mös med hennes 11 katter o 8 eller 9 hundar. Har inte så stor koll på hur mycke djur som bor där men de e ett zoo iaf.
Vår klasskompis från högstadiet, Anna, följde med o de va superkul! Man har ju knappt setts mer än hej hej en snabbis på stan på alla dessa år. Go tjej.

Jag o Adam bakade en snoddas kvällen innan men jag tyckte glasyren smaka för mycke kaffe så innan vi drog till Mattan så baka vi en ny. Den andra frös vi in för o ha som fika när alla kommer o ska hälsa på bebbe sen.
Nu har vi bullar o snoddas o pizzabullar i frysen tills bebis besöken börjar komma.

Adam var inte direkt på tipp topp humör när vi hämta han från dagmamma igår o jag var tok trött men vi rulla iväg till Mattan ändå o de var bra för vi båda blev på bättre humör.
Blev tom bjudna på gooood paj o sen fika vi lite av vår kaka oxå ;)

På kvällen när vi kom hem så fick vi gäster. Blev så mycke snack så dom gick nog inte förrän vid midnatt. Klockan går fort när man har kul.
Efter de kan jag säga att jag sov väldigt gött. Hade saknat min säng mycke kände jag...

Jag ska åka en sväng i de fina vädret med min C sen hämtar vi Adam o får besök av Adams mormor som e tillbaks från Uruguay.

Här e lite bilder från gårdagen...

















Nu ska vi dra! C ska prova o göra hemma gjord sugarpaste till mina tårtor så vi ska handla ingridienser...spännande o se om de blir bra.

Adios!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud vilka söta små kissebebisar!

Hur har du det med magen?? dax snart spännande

Jaaa du måste ju lägga ut dina tårtor!

Kram

2011-03-21 @ 11:56:00
URL: http://tartmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0