Lösen

Just ja!

Jag vill ha lösen! Iaf till vissa inlägg. Som när jag delar med mig av småsaker med mitt hjärta o när jag pratar om vissa saker om barnen eller lägger ut bilder.

Vad jag förstått så går de inte att lösenskydda bara VISSA inlägg o jag vill verkligen inte byta blogg adress. Jag vill ju kunna bläddra tillbaks i gamla inlägg.
Iofs har jag hört att man kan föra över alla inlägg till nya bloggen men de lär väl ta for ever. Har ju skrivit sen 2007.

Antingen får jag sluta skriva om vissa saker eller så får jag flytta bloggen o lämna alla gamla inlägg här.
Jag vill inte lösenskydda HELA bloggen för jag skriver ju till vissa personer som vill hänga med i mitt liv fast dom inte alltid kan träffa oss. Dessutom så lyckas folk man skyddar bloggen ifrån ändå alltid få tag på lösenordet så de e bara meningslöst.

Jag får nog sluta vara så privat o sluta dela med mig av vissa grejer. Men hur kul e de då? Jag skriver ju ner vissa saker för mitt eget minne oxå.
Som tex C:s sms för några inlägg sen o förra inlägget. Jag kommer ju älska o läsa de om några år men samtidigt känns de lite privat att skriva om för ALLA.

Jaja, vi får se. Tips o råd uppskattas!



För övrigt kan jag tillägga att jag mår skit. Feber o halsont. Lyckats vara ute hela dagen ändå med mina grabbar vilket kanske inte var så smart. MEN vem orkar sitta inne o känna efter hur man mår? Inte jag.

Nu ska iaf jumbo koppen med te fram o så ska jag lolla på Solsidan som jag missa. Dom visar ju den på tv4 play ;) Bra där tv 4!!!

Kan tillägga att jag, trots feber o halsont, nog e världens lyckligaste. Allt tack vare mina grabbar. Älskar er så läskigt mycke!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: emelie

Uscha, stackars, hoppas du inte får halsfluss =( Kika med en ficklampa i halsen, ser du vita prickar har du med största sannolikhet halsfluss =(

Förstår vad du menar med lösenord.. det är ju trots allt så att även de som inte tycker om en (finns alltid muppar) så kan dom ju inte låta bli att beblanda sig med ens liv.. tyvärr =(

KRAM

2011-03-09 @ 10:45:19
URL: http://tartmorsan.blogg.se/
Postat av: Sarah

Skaffa Wordpress, då kan du föra över alla gamla inlägg också. Så slipper du tappa dina gamla inlägg. Bästa är ju att ha en egen domön och webhotell och gärna via en wordpresssida. Jag ska fixa min blogg i slutet av månaden så jag får egen domän. Då kan man spärra folk helt som man inte vill ska läsa osv.. Och skydda enstaka inlägg.

2011-03-09 @ 14:52:02
URL: http://strimmoravmig.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0