Hemmadag

Jag känner mig lite krasslig. Ont i halsen o snorig. Adam har varit samma i en vecka snart men pigg som en mört. Jätte jobbig hosta har han o speciellt när han ska sova. De är så jobbigt o höra ahn kämpa med den :(
De är några till som har den hos hans dagmamma så de var svårt o undvika att han skulle bli smittad.
Grabbarna är iaf ute med bilen en runda innan C börjar jobba. Sen är de Adam o jag som gäller. Vi kommer ha en hemma dag nu när jag mår så här men de e så trist väder ute så de gör inget. Lite tända ljus o myspys så blir allt bra ;)

I veckan har jag haft besök av min kära vän L som kom från Eskilstuna o hälsa på. Vi har inte setts på över 1 år så de var verkligen på tiden! Tack för mys o babbel min fina L!

Sen e de tårtbeställningar som flyger runt. Jag hade en som kom ända från Stockholm MED TÅGET :S o hämta en tårta till hennes pojkvän. Man blir självklart rörd att folk tar sig ända hit, o med tåg dessutom, för att få en av mina tårtor.
Idag e de en Hello Kitty tårta som ska fixas ;)

Nu kom mina grabbar med mat till moi, tjockisen. MUMS! har börjat äta som en galning sista veckan.

Här e en magbild från idag.


Slutet av vecka 33. Månad 8...



(Sorry för den skitiga spegeln.)


Här e exakt samma dag (slutet av v 33) fast med Adam i magen...





Riktigt lika tycker jag. Vad tycker ni?

Nu ska jag käka!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaaa nästan exakt likadana =)

2011-03-07 @ 15:01:27
URL: http://tartmorsan.blogg.se/
Postat av: Lucy

Tack själv för en underbar dag me dig och Adam.

Såna dagar blir det absolut fler av ganska snart....puss på er finaste!!!

2011-03-08 @ 23:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0