Lycklig o tacksam...

Så känner jag mig.
Jag o C har haft en tuff period. De kan bli så när de är mycke stress o saker som måste ordnas men nu e de mesta klart o vi e tillbaks till oss själva igen.
Jag är så tacksam att jag har ett förhållande där vi fortfarande, efter snart 11 år, skickar kärleksmess varje dag till varandra o skrattar tillsammans som om vi var nyförälskade.
Efter allt vi gått igenom... Jag e så stolt så stolt över oss älskling.
Tänk att vi, bara VI har Adam. Ingen annan har en sån vacker, fin o duktig liten glädjespridare som vi. Jag e överväldigad av tacksamhet för vår Adam. Och tänk, snart har vi en till. Lycklig o tacksam...




Som du säger varje dag, "Vi har bästa livet Amanda. Folk skulle dö för de här". Jag håller med min tjockis. Vi har bästa livet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0