Grattis kungen!!!!!!!!

Jepp, idag fyllde kungen i huset 31 år. Vi börjar bli lite gamla nu...

Vi har haft en härlig dag tillsammans.
Lämnade lilleman hos dagmamma sen gick vi hem igen o sooooooov! De e sååå lyxigt o få sova eller bara o ligga i sängen o prata o kramas när man e småbarnsförälder. Vi lämnade Adam 10 o låg kvar i sängen till 14 när de var dags o hämta han igen.
Mitt möte blev inställt så vi drog o shoppa lite till födelsedagsbarnet. Han fick välja vaaaad han ville. Snällt va?
Sen blev de lite mat på restaurang, fika hos svärföräldrarna o sen hem o lägga Adam.
Vår vän kom hit för o vakta Adam medans jag o C gick på bio. LYX!!!!!! Ni föräldrar vet hur lyxigt de är o kunna gå på bio.
Vi promenerade dit o helt plötsligt kände man den där känslan som man hade innan man blev mamma o pappa. De var VÅRAN kväll o jag njöt verkligen av o gå armkrok med min C o prata o skratta SJÄLVA. Man kopplar av på ett annat sätt när Adam inte e med. De behövs ibland. Skulle egentligen tyckt att de var en underbar kväll bara att gå en långpromenad o prata men de blev bio. Little Fockers. Vi skratta en hel del faktiskt. C gillar nog o gå på bio. När de var nått roligt så skratta han o pussa mig på huvet varje gång. Jag älskar dom små knasiga grejerna han gör.

Sen blev de promenad hem o C verkade nöjd med sin födelsedag. De måste inte alltid vara så komplicerat o lyx lyx för att man ska kunna njuta.

Adam hade inte vaknat en enda gång. Skönt!!!!!

Nu blir de te o lite slapp. Vi köpte lite för mycke snask till bion så jäsning i soffan står på schemat.

Grattis igen C!!! Nästa år är vi 3 st som firar dig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0