Feels good to know! :)

Ja för nu vet vi faktiskt vad som gömmer sig i magen :))

Vi hade ju blivit lika glada för vad de än var men de känns extra bra o veta! NU kan jag connecta lite med bebisen o äntligen sluta kalla den för den eller det.

Jag satt med den där lappen i fickan hela dagen! Blev lite smått tokig o jag tänkte faktiskt kika en gång men de e ju en sån sak man bara MÅSTE göra tillsammans.

C åkte iväg o gjorde ärenden o kl gick saaakta tills han kom tillbaks.

Vi åkte o käka o pratade om vi skulle slänga lappen eller titta på den. Jag VET att C hellre velat ha överraskningen när de var dags för förlossninge så jag sa vi slänger den. Jag brydde mig inte tillslut. Den där lappen hade gjort oss tokiga hela dagen så jag ville bara slänga den till slut.
C sa att jag ALDRIG skulle våga slänga utan o titta så jag gav den till en som jobba på restaurangen o bad han slänga den åt mig. Vilket han gjorde. C blev knäpp! Hahaa! NU helt plötsligt så ville han veta! Han gick o bad killen om o få tillbaks lappen men dom hitta den inte.
Till slut gick C bakom disken o börja rota han med. Hahaha oj vad jag skratta!
Dom höll på där ett tag o jag sa till C o strunta i de men han var som besatt.
TILL SLUT hitta han den!
Han sa att vi skulle åka till hans föräldrar o titta tillsammans med dom.
De gjorde vi o självklart blev alla glada o få veta vem som finns i min mage.

Vi kommer avslöja till er vad de blir men C bad mig vänta tills alla i familjen o närmaste vet FÖRST. Känns viktigt för oss faktiskt. Min mamma e lite svår o få tag på eftersom hon e i Sydamerika just nu så ni får ha tålamod.

Som sagt, vi skulle ju bli nöjda med vad de än blev men jag måste säga, aaaaahhh vad skönt de känns o VETA!
Nästa bebbe ska jag inte vänta med o kolla könet. De känns så mycke bättre o veta för mig.

Har ni några gissningar nu medans ni väntar på o få veta?

Kommentarer
Postat av: Emelie Tårtmorsan

Gissar på en pojke till =)

2011-02-23 @ 07:26:04
URL: http://tartmorsan.blogg.se/
Postat av: Fina

Jag tror det är en liten tjej! Hoppas du/ni mår bra. Kram

2011-02-23 @ 09:49:04
Postat av: s

En liten gullig pojke =)

2011-02-23 @ 18:36:51
Postat av: Ida

En tjej :)

2011-02-23 @ 21:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0