Onsdag

Hellooo!

Har precis vaknat från min siesta. SKÖNT vare!
Ställde klockan på 5 imorse o gick upp o jobba lite med tårtor. DE ni! Självdisciplin vare här! Såg iofs dubbelt i början men de blev bättre tillslut ;)

Höll på ända till 13 utan att märka av tiden. Min mage började kurra o då märkte jag hur sent de var.
Vi hämtade Adam lite tidigare o drog o käka på Choys Garden.
Adam babblar såååå mycke nu för tiden! Helt sjukt va mycke nya ord som ploppar fram! Han e så rolig o blir bara roligare för varje dag. Jag ÄLSKAR o umgås med han!

I förrgår på morgonen blev han hämtad av sin dagmamma o alla sina polare här utanför. Dom skulle iväg o mata ankorna.
Vi har sån tur som nästan bor granne med dagmamman så när dom ska iväg på äventyr så skippar vi o lämna han där o så kommer dom o hämtar upp Adam istället. De e så gulligt så man får gullighets chock!
Dagmamman har en sexling vagn o Adams bästa polare hade reserverat en plats längst fram till Adam. GOS UNGAR!
När dom kom så klättrade Adam själv mellan staket brädorna o gick fram till dom. Han älskar verkligen o hänga med barnen o dagmamman. Sen vinka han stolt till oss när dom drog iväg.
Jag har kort men vill inte lägga ut bilder på andras barn utan godkännande. JAAA jag har kort! Hahaha! Jag var den pinsamma morsan som stod o fota :D
Imorse skulle dom till biblioteket så dom hämta upp Adam här igen :) På måndag ska dom hämta upp han här lite tidigare än vanligt för dom ska till skogen. Så himla mysigt! :)

Här e Adam i sin regn outfit väntades på polarna innan dom drog o mata ankor...



För några veckor sen var vi i Sthlm på ett litet affärsmöte o då fick vi nån timma över till lite shopping i Kista gallerian. Där hittade jag Adams regnoutfit. De e inte den allra snyggaste MEN dom hade sänkt priset från 699 till 149 kr! De ni! Var bara tvungen o slå till. Hur dålig kan den vara om den kostat nästan 700 kr innan?
Jag hittade mer helt sjuka reor i den affären.
Söta stickade mockasiner tex..


Bildbevis på den sjuka rabatten på mockasinerna...



Ser ni vad de står? Från 299 till 49 kr!!! Vem tusan köper mockasiner för nästan 300 förresten? Jaja, jag fick dom för 49 iaf ;)

Jag ääälskar o fynda!


Mina grabbar e o tränar nu o jag blev jätte uttråkad helt plötsligt. Jag e jättesugen på o testa ett nytt tårtrecept men alla e sjuka eller jobbar så jag har inge fika sällskap, förutom mina grabbar då så klart. Känns inge röligt o gö en hel tårta till bara oss. Hmmm...dilemma. Får se hur jag gör.
Nått sött måste jag ha nu iaf så adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0