Lycka

Förlåt att jag inte bloggar! Jag bara njuter av tillvaron just nu :) Verkar som min lilla Charlie tog med sig de fina vädret när han kom för de har varit sol hela tiden o sommarvärme här i V-ås :)

Vi bara njuter just nu o har sköna dagar tillsammans jag o mina grabbar.
Idag var vi på en promenad i skogen o sen grilla vi med några vänner. C spelade fotboll med ett helt gäng både vuxna o barn o jag, Adam o Charlie hejjade på. Sen busade grabbarna lite o jag njöt av live trumpet spelande. Tänk att vi tom hade live musik på vår grillmiddag ;) Han va duktig dessutom.
Efter att ha hängt där heeeela dagen så åkte vi hem o tog en dush allihop sen natta vi Adam.
Han somnade kramandes om sin lillebror som låg på hans bröst. De var de finaste vi nånsin sett! Herregud vad man e tacksam för de man har!

Jag ska berätta om förlossningen o allt så småningom.
Just nu vill jag bara njuta o dessutom så äter min minsta kille vääääldigt mycke. Han vill i princip bo vid tutten o jag har bestämt att han ska få snutta när han vill. Hans eviga snuttande har iaf gjort så jag fått en heeel massa mjölk så de e bara för han att käka på när han vill.
Han låter mig sova i några timmar i sträck på natten ändå så jag e inte helt slut av allt ammande iaf.
Han e så snäll så mitt hjärta går sönder. Han har aldrig gråtit o han ler hela tiden. När man inte märkt att han e hungrig (han börjar snutta på fingrar o kläder eller vad som helst som finns i närheten...) så skriker han till en gång, som om han ropar, o sen inget mer. Han börjar aldrig gråta o skrika tills han får tutte iaf. Såå snäll!
Han verkar nöjd o harmonisk den här grabben :)

Jag vet att ni säkert vill se bild men tuppen i huset vill avvakta lite. Mina vänner på face har fått se men vi avvaktar med o lägga ut på internet för folk vi inte vet vem dom är. Iaf ett tag. Men de kommer bild! Så småningom... ;) hoppas jag... Tuppen e envis ;)

Här e världens bästa storebror iaf...




I´ll be back! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0