tårtbomb

Hade ju kanske hellre velat skriva av mig lite om vad som skett sista tiden men jag e så trött så jag orkar inte tänka. Passar på o lägga in bilder på senaste tårtos som jag skapat.


Varsågod!


Önskemål av kund: Grisar, hönor, tuppar o ett gult hus.
Verkligen en sista minuten beställning så hann inte jobba med huset så mycke tyvärr.






Önskemål: Kaniner!




Önskemål: Slott, drake o en riddare.
Tyvärr va temperaturen för svag i kylskåpet så den sjunk ihop.
Ideén med riddaren sittandes på draken fick jag av en annan tårtbakerska som jag inte hittar länk till nu tyvärr. Återkommer.






Pet Shop tårta nr 2










Pet Shop tårta nr 3.

Dom e populära dom där Pet Shop...






VIK hockey tårta önskades






Fjärilstårta

Finn ett fel...






Hello Kitty tårta












Gjorde 2 Blixten bil tårtor i helgen. Här e en av dom.
Sambon hjälpte till med vissa detaljer :)




Och till sist SvampBob som jag gjorde inatt. Tyvärr glömde jag hans krage...
Hade även velat gjort armar o ben men alla mina stora brickor har jag lyckats ge bort med tårtor. Nästa gång...




Hoppas jag har ork o tid o uppdatera mer imorgon.

Sov gott mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Blir helt salig av dina tårtor =)

2010-10-26 @ 07:53:25
Postat av: Sarah

Amazing <3

2010-10-26 @ 08:25:10
URL: http://sarahpaskota.blogg.se/
Postat av: Malin Lj - Mamma till Walter

Vilka konstverk du gör!! Och fort verkar du göra dem också:) Skulle väl ta mig en hel dag att göra något liknande... hur mycket kostar det att beställa en tårta från dig? Tar du per timme eller hur gör du? kram

2010-10-26 @ 16:17:59
URL: http://malinlj.blogg.se/
Postat av: emelie

du e såå såå duktig!! kan du inte visa hur du modellerar dina djur?? dom e så fantastiskt fina!

kram

2010-10-28 @ 18:08:07
URL: http://tartmorsan.blogg.se/
Postat av: Josse

Du är så himla duktig!! Skulle jag bo närmare dig skulle du få tårtbeställning ;)

2010-11-04 @ 11:20:33
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0