Bla bla bla

Tjenis!
Blogg torka här verkligen. Sorry för de. Har ingen lust längre. Känns som att allt jag skriver bara e massa onödigt tjafs o de e ju inte så intressant. Ni vet "idag åt jag..." inlägg. Men tyvärr e de bara såna inlägg jag pallar skriva just nu.

Idag har jag bara varit hemma (förutom en promenad) hela dagen. C har jobbat sen halv tolv o e på väg hem nu. Har mått lite sådär idag. Min mage e väldigt öm o speciellt på höger sida. Ibland får jag så ont så jag har svårt o stå. De oroar mig för tänk om bebis mår dåligt? På måndag ska vi iaf på första ultraljudet. Eftersom jag har den här smärtan till o från så e jag super nervös. Usch...

Precis nu för ca 10 min sen fick jag oxå ett svagt klingande ljud i skallen. Trodde de kunde komma från nått annat håll men när jag tog av mig hörapparat o cochleaapparaten så var ljudet kvar. De e alltså nån form av tinnitus ljud. De låter ungefär som en smed så slår i takt på sin stengrej...om ni fattar. Eller som om nån slog i takt på ett sånt där triangel instrument ni vet. Fyy har riktig panik nu! Vill inte höra de ljudet! De e svagt så om jag sätter på ljudet på tv:n så överröstar tv ljudet tinnitusen men när jag ska sova så kommer jag ha panik för då tar jag ju av alla apparater!
Misstänker att de e alla spänningsknutar i nacke o rygg som gör så tinnitusen blir värre. Idag har jag problem med o röra höger arm för de e som en låsning både fram o bak i högra axeln.
jag måste verkligen söka läkarhjälp för detta. Min nacke o övre rygg e så ömma så de känns som ett blåmärke när man snuddar där. Varannan dag har jag huvudvärk för nack värken sprider sig upp. Ufft!

Jahapp, gnäll inlägg tydligen...

Ingen lust o va positiv just nu. Såna dagar får man väl ha ibland?

Kul, nu låter ljudet som om man slog på den där triangel instrumentet de snabbaste man kan. O lord snälla låt de gå över...

Om jag hade varit på bättre humör så hade jag skrivit lite om vad vi haft för oss sista tiden men de e jag inte så jag skippar de.

Vilket otroligt intressant inlägg! Jag säger ju de, de känns så ovärt o blogga när man inte orkar skriva lite intressant.

Vad tycker ni jag ska skriva om?


Här e lite Adam bilder...







Saknar fortfarande hans lockar :(


Jahapp, eftersom lilleman e den enda som kan få mig på bra humör nu så ska jag nog bara lägga mig o glo tv tills jag somnar. Imorgon e fars dag o jag ska göra gubbens favvo mat för första gången under dom här 10 åren. Den kommer ta heeeela dagen så lär sova snart så jag orkar.

WIHOO! Ljudet e borta! Underbart!

Ps. Mitt kassa humör beror nog på min oro inför måndag. Håll era tummar o tår att lillansikte i magen mår prima!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Nä du! Positiva tankar inför Måndag!!! Jag ska hålla tummarna att ni får se en riktig vilde och får finfina bilder med er hem.

Och förslag på blogginlägg=MAGBILDER! Eftersom inte jag får/kan skaffa barn nu så vill jag kolla på andra gravidmagar!



Kram från mig & Ella!

2010-11-14 @ 17:28:59
URL: http://strimmoravmig.wordpress.com
Postat av: Vanessa

Klart lillfisen mår bra, vill också se magbilder, helst vill jag ju se magen live!

2010-11-14 @ 21:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0