Nervös!

Jag e riktigt nervös att nått ska vara fel med mini i magen imorgon på ultraljudet. Jag har varit så sjukt stressad över en miljon saker ända sen h*n flytta in i magen o de kan h*n ju inte må bra av. Dessutom har jag så ont ibland. Jag hoppas ni håller era tummar där hemma.
11.45 ska jag vara där...

Vi har bestämt att vi inte ska ta reda på kön den här gången. C ville inte de med Adam heller men jag fick ju som jag ville till slut så den här gången ska han få som han vill (om jag kan hålla mig).
I Västerås säger dom inte kön på barnet MEN med Adam så såg man snorren under hela UL:et. Vi visste inte hundra då att de var snorren som hejja då o då men vi misstänkte de. Nu i efterhand så e de uppenbart om man tittar på tex UL bilder o sånt. Att de e en kille e lättare o se än om de e en tjej.
I vilket fall så TROR jag att jag kommer se om de e en till grabb på morgondagens UL.
Jag ska filma som jag gjorde sist o sen visa min expert kompis Mattan som såg DIREKT att Adam var en grabb på hans UL film.

Vet inte om jag avslöjar mina misstankar (om jag får några efter imorn) här på bloggen för C vill ju absolut inte veta nått så ni får helt enkelt vänta tills bebben poppar ut. Om vi nu inte bestämmer oss för o kolla kön till slut iaf.
De e svårt de där.
Vad tycker ni eller hur har ni gjort? Kollat eller inte?

Jag kan iaf avslöja att vi har ett tjej namn sen 8 år tillbaka. När vi bodde i Visby så kom C hem en dag o sa att han sett en jätte söt bebis som i hans ögon blev ännu sötare när han hörde hennes namn. När han avslöja namnet så blev jag oxå kär i de så sen dess har vi haft ett namn till vår ev dotter. Felicia e de. Feliz på spanska betyder lycklig så Felicia klingar fint i mina öron.
Nu i efterhand när man avslöjat namnet till folk så har många sagt att dom oxå ska ta de om dom får en tjej men helt ärligt så bryr vi oss inte ett dugg. Felicia ska våran dotter heta även om hela världen heter de när hon föds!

Killnamn däremot e sååå mycke svårare för oss. Ni kanske minns vilka problem vi hade med o döpa Adam till nått. Till slut lät jag bara de vara o C började kalla han Adam. Då fick de bli så för jag var helt lost i killnamns världen. Blir de en till kille så sitter vi i skiten ang namn igen haha! Men jag litar på att ni hjälper mig då?

Spännade o se vad könet blir. Om nån damp ner o sa att vi får välja så skulle vi inte kunna ge ett svar. Vi tar vilket som. Vi var ju lite extra sugna på en kille med första, o de fick vi :) men nu spelar de verkligen ingen roll alls.

Vad tror ni jag får?

Hittills har varenda människa gissat tjej när dom tittat på min mage. Själv e jag lite fundersam på om C verkligen kan få döttrar med tanke på att de i princip bara e grabbar i hans familj.

Kanske jag ser imorn ;)



Adam chillar med popcorn...




Till han märker att morsan tar kort. Då måste man posa!



HAAHA! Roligaste krullis :D

Glöm inte hålla tummarna!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Felicia är så fint, kanske Felix på pojke då?

2010-11-15 @ 09:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0