In Borlänge

Nu e vi här o de e helt otroligt avkopplande o skönt o vara här. Jag behövde verkligen komma bort. Mer än jag trodde...

Bilfärden gick jättebra. Adam va på topphumör förutom dom 2 sista minutrarna. Vi var så nära så vi i princip såg huset när han bestämde sig för att de va för jobbigt o sitta still. Men 2 timmar minus 2 minuter e br< kämpat för en liten bebbe tycker jag.

I början va han lite fundersam o förstod inte riktigt vart vi skulle...



När han listat ut de så va de glada miiner o skratt hela vägen dit...ja, förutom dom sista 2 minutrarna da...









GOOOOOOOOOOOOODIIIIIIIIIIIIS!!!!!!!!!!!!

Vad tycker ni om Adams frilla förresten? Morgon frillor is the shieeet!





När vi väl var framme så möttes jag av DEN HÄR!



LOORD VA SÖÖÖÖT HON ÄR!!!

Adam va dock inte så förtjust... Han verkar inte gilla djur så där överdrivet mycke. Han börja tom gråta när lille valpen skällde lite. De va tydligen INTE okey.
Eftersom Adam inte va ett jätte fan av valpisen så fick hon va på baksidan en stund. Jag smet ut o gosa lite med henne medans Adam åkte runt i sin gå stol. Men han verkade inte gilla att mamma gosa med den "farliga" valpen...

Kolla i bakgrunden i fönstret...



Orolig liten Adam...


Efter nån timma så gick de bättre o idag springer tom Adam efter lill vovven :)

Vi fick underbart god mat när vi kom fram o sen blev de taco till middag.

Vi tände vår egen majbrasa här hemma o mös hela kvällen.



Adam är superglad över dom stora ytorna i syrrans hus. Han springer runt i gåstolen som en galning! Ibland backar han sakta som om han tog sats o sen RUSAR han förbi haha! Ser roligt ut.

Jag har de iaf jätte bra o syrrans hus e så fint. Dom har byggt de själva från grunden o verkligen gjort ett bra jobb! Bravo syrran o Stefan!

Adam sitter just nu o tittar på monitos med hans mormor o moster. Ska gå o göra dom sällskap sen tänkte vi ta en promenad runt området o kika lite. Tyvärr e allt stängt idag :( Ville kolla i en butik som säljer massa fina inredningsgrejer men kanske de e öppet där imorn. Hoppas.

Ne nu ska jag mysa lite. See ya!

Ps. Ser han inte lite ut som en tjej här?



Kommentarer
Postat av: Maria S

To cute to be truuuuue!!!!!speciellt med håret!!!!

Och vilken söööt valp!!!

2010-05-01 @ 12:02:30
Postat av: Mattan

Guu vilken söt vovve!!! Som en liten nallebjörn... Hoppas du passar på att koppla av och njuta av lugnet nu.. det behöver du! Pussa Adam från mig...

2010-05-02 @ 06:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0