Kakor

Förra veckan var jag med Adam o hälsa på söta Vanessa o hennes bebbe Viktor. Vår vän Ida va oxå där med hennes bebbe Vilma.
Vanessa bjöd på dom gooooodaste kakorna jag nånsin ätit! Gjorde "tusen nålar" på hennes arm o lyckades klämma fram receptet ur na men av nån anledning så lyckas jag inte få dom lika goda :(

Min första sats...



Andra satsen...



SOM BLEV ÄNNU VÄRRE! :(

Dom kanske ser okey ut men dom e inte i närheten av Vanessas :(

Får fortsätta försöka...

Vi hade iaf en jätte trevlig dag :) fast Adam va helt galen! Man kunde tro han ätit socker eller nått. Han skrek som Tarzan i djungeln samtidigt som han gnagade på allt...helt galen såg han ut. Dom andra bebbarna kollade på honom med frågande miin o undra nog va han va för galning... Konstigt...Adam brukar jämt va den tysta o blyga annars...


Här är sötisarna!!!

















Lilla mysdjuret på babysittern e fortfarande för liten för o sitta själv men förhoppningsvis får vi en gruppbild med alla 3 bredvid varandra nästa gång ;)

Alltid lika kul o se Adam med andra bebisar! De e så roligt o se dom leka o stirra på varan. Ni ser ju själva på bilderna hur gulligt de är!

Imorgon drar jag o mini familjen till Uppsala. Fick mail igår att dom vill göra några fler mätningar innan operation...suck. Inte gratis o åka fram o tillbaks liksom men vi tänkte passa på o gå runt lite i Uppsala o shoppa lite o förhoppningsvis äta god mat. Sånt fint vår väder dom här dagarna så de passar perfekt med en roadtrip.
På fredag drar vi till Stockholm o träffar Adams moster. Wieee!

Nu ska vi dra till Ikea! See ya!

Kommentarer
Postat av: Ida

Han blir bara finare o finare din Adam:)



Fan lite avis är man att man inte bor i samma stad som ett Ikea så man kan åka dit när man vill:)



Hoppas allt går bra i Uppsala!

2010-03-17 @ 14:12:12
URL: http://kamina.blogg.se/
Postat av: vanessa

Vad fina de är våra barn, små mirakel allihopa! Måste säga att jag tycker dina kakor ser mycket godare ut än mina...

2010-03-17 @ 15:33:18
Postat av: Agnes mamma

Vad fin han är din son! Har suttit och läst lite i din blogg, första gången jag är här nu, och finner den väldigt intressant. Vilken resa du gjort!

Appråpå ingenting har vi en likadan skötväska till Agnes, visst är dom bra?? rymmer hur mycket som helst.

Nu ska jag fortsätta läsa :-)

Kram

2010-04-01 @ 21:37:37
URL: http://glimmie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0