Dop bilder

Här kommer lite dop bilder till slut. Tack Mattan för du fota!!!

Jag e lite underdressed som ni ser. Svarta jeans va inte mitt första val direkt. Hade tänkt ha på mig en jättefin klänning men vädret va mulet o grått o jag hade ingen kavaj så de fick bli så här... Sen att man hade i princip en kvart på sig o byta om, fixa hår o smink gjorde ju inte direkt så man kände sig fräshast i världen men ÄH!
Adams kostym va inte så snygg på som vi hade hoppats heller. Och hans hår stod överallt för nån ruffsa o hade sig med de efter vi hade lagt in gele haha! Blev bara en stor boll av de sen. Yeye, man kan inte alltid va på topp....


Innan jag ploppar in alla bilder så vill jag bara berätta att fråge korten jag skrev om i förra inlägget inte finns klara att köpa. De va några som undra.
Själva papperet köpte jag på Panduro. På ett papper va de 4 olika motiv (4 små kort) så jag klippte dom för o få fler små istället för en stor. Fattar ni? Sen drog jag till morsan o skrev in lite frågor i hennes data o pula in korten i hennes utskrivare o voila! Frågekorten e skapta! Super lätt ;)

Do it!

Här kommer bilder...





Pappa C köpte sig en vit fluga för han ville matcha sin son. Haha rätt gulligt. Tyvärr hitta han ingen vit väst.










Adam älskar sin gudfar :)




Min söta mami!








Present öppning! Jag trodde jag skulle komma undan men tji fick jag. Blev tvungen o öppna framför alla. Jag ogillar sånt... Men de gick bra ;)










Hade ett liknande kort längre upp såg jag men ni måste kolla på Bella till höger. Hur söööt! Sitter o skrattar för sig själv :D




Finns ju självklart en miljon kort till men dom går inte o lägga in eftersom de e folk med på bilderna som kanske inte vill att man ska lägga ut dom. De får räcka med dessa.


Nu ska jag planera Adams out fit inför imorgon, midsommar :)

Glad midsommar på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0