Tiden går läskigt snabbt...

Imorgon fyller vår vackra prins 1 år. De går för snabbt. Hur kan han redan vara 1 år???

Vi kommer fira bara vi 3 imorgon lite smått sen firar vi med familj o vänner på söndag.

Sitter här o funderar på hur hans tårta ska bli. Några tips? Vi får se imorgon. Kommer nog fylla den med jordgubb o vanilj mousse iaf. Jaja, jag e helt tom i skallen just nu så jag tjoolar in lite bilder från igår på lilleman.
Tyvärr har jag inga dagens bilder för lilleman o hans pappa drog till busborgen själva idag (pappa time) o dom tog inte med sig kameran. Jäkligt kul hade dom iaf hörde jag :) Nästa gång ska JAG oxå med. Furrit ju :(

Adam hjälpte mig med disken igår. Efter lite torra kläder drog vi o gunga...




























Måste bara säga att jag lyckades göra den godaste lasangen jag nånsin ätit, idag. Vem kunde ana att min allra första lasange jag gjort skulle smaka som en bit av himmelriket? Ja okey jag överdriver men DU, den va jäklans god! Bra där (ödmjuka) mandy!

Bara för de måste jag gå o ta lite rester...f*n.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0