MÄTT

Jag o C bunkra upp med nylagade piroger, chips o dip, kex o cupcakes o cola i vinglas så klart. Allt för o hejja på mitt land Uruguay (eller U are gay som Dave brukar säga...). Sen går dom o förlorar... :( Vi som hade laddat upp hela vardagsrumsbordet för fest! Jaja, mätta blev vi iaf...
Första gången jag åt chips på några år förresten. E inte ett fan men C hade köpt en vitlöksdip som va super god o med den gick chipsen ner. Nu väger jag helt plötsligt 5 kg mer...

Igår vart de hemma dag. Har mått lite små illa i en vecka nu så hade ingen lust o gå ut i hettan. Lite tråkigt o må så här för jag vill träffa mina polers! Har en liten pudding i E-tuna som man väntat allt för länge med o träffa. MÅSTE ta mig dit. Sen har en liten gullig göteborgare varit i stan men vi hann inte träffas :(
Just nu mår jag iaf okey. Hoppas de inte kommer tillbaks. Fattar inte vad de e.
Blev iaf väldigt rastlös hemma så jag lagade hemmagjorda italienska köttbullar med tomatsås o pasta o sen gjorde jag choklad cupcakes med choklad frosting. Dom blev namnam! Men de e massa över. Hur länge håller dom sig i kylskåpet? Nån som vet? Får nog skicka dom med nån av C:s polare för vi har ätit tillräckligt.

Idag drog jag o Adam till min mami o åt lunch. Pappa C hade Adam heeela natten o hela morgonen så när jag vakna runt 10 så va han rätt trött. Passade perfekt o dra till mami då så C kunde vila lite.
Sen kom vi hem o lagade piroger till matchen. Jag äääälskar o ha piroger i frysen! När man e hungrig passar de alltid perfekt med en pirog ;)

Ne seriöst, vilket värdelöst inlägg. Finns massa jag skulle vilja rabbla om men får bli när jag kan lösenskydda;)

Har ni nå kul o prata om?

Mmmm


Kommentarer
Postat av: Lucy

Söt du e...haaha...pudding i e-tuna längtar efter er dö mkt!!. Kom hit så att vi får ta me krullis-älsklingen till ett jätte barnvänligt badställe ;-)) E-town is waiting for uuu, loooooooove.

2010-07-08 @ 00:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0