Älskade vän...

Livet är verkligen en bergodal bana...

Förra inlägget skrev jag lite tidigare men innan jag hann publicera den så fick jag jobbiga nyheter därför publicerades den samtidigt som den här.

Älskade vän, mitt hjärta brast för dig ikväll. Du är en av dom mest givmilda, omtänksamma o underbaraste människorna jag träffat i mitt liv! Sån fin vän som du är måste man leta länge för o hitta.
Jag önskar att du inte behövt gå igenom de här men du är stark o du kommer må så bra snart.
Jag har gråtit mycke för dig ikväll men den här sagan kommer sluta bra så vi ska inte oroa oss.
Du e en kämpe som har varit med om lite för mycke i ditt liv. Jag kan bara hoppas att de här blir de sista tråkiga innan de lyser av lycka i ditt liv.
Jag finns här när du behöver mig o jag kommer till dig så fort läkarna tillåter. Min lilla tjockis ska nog få dig o le igen ;)

Alla tankar finns hos dig o dina nära imorgon när de e dags.

Ses snart!

Älskar dig
<3

Kommentarer
Postat av: S

Hej Amanda.. E så nervös min man kommer hem snart väldigt snart från sin "semester" =).. Nu vet jag hur de kändes för dig när C skulle komma hem.. De som e såå tråkigt e att han ska vara hos sina föräldrar dom första dagarn, för att hans mamma saknar honom, han e hennes diamant.. Vi får se när hon e redo att släppa honom till mig.. Jag längtar så mkt efter honom =( ....

2010-01-27 @ 02:40:05
Postat av: Lovisa

fan vad mycket skit du verkar ha runt dig just nu. Fokusera på det ljusa i livet och framförallt: NJUT AV DIN UNDERBARA SON!!!!



2010-01-30 @ 21:06:23
URL: http://lofsan.wordpress.com
Postat av: Anonym

Men guuud så spännade S!!! De e verkligen en härlig känsla o få hem sin man :) Fast lite jobbigt sista dagarna för man får myror i baken o vill att tiden ska gå sååå mycke snabbare eller hur?

Jag förstår att de måste va lite jobbigt att han ska va hos sin mamma först men de e bara att du placerar din rumpa där oxå heeela dagarna ;)Skulle jag gjort! Han kommer nog rätt så snabbt till dig ska du se ;)

Lycka till nu! Jätte glad för din skull!



Lovisa gullunge! Tack! Jag har 2 solstrålar runt mig jämt så de e rätt lätt o hålla humöret uppe hur mycke skit de än kommer.

2010-01-31 @ 17:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0