Vi e förkylda...IGEN...!?

Suck! Hur lyckades vi med de?? Jag har för mig vi va de förra veckan...?

Adam tycker riktigt synd om sig själv idag... Han går runt o hänger läpp...



Jag känner tyvärr inte så mycke motivation till o skriva som ni märkt sista dagarna...bara massa bilder...sorry för de. Jag mår inte dåligt eller så. Har bara ingen skrivlust. Återigen blir de här därför ett bild inlägg.

Min förkylda Adam imorse...







"Ursäkta? En välling tack."

Adam bjussar på ett leende oxå så inte mormor blir orolig ;)


Kommentarer
Postat av: Malin Lj - Mamma till Walter

Stackarn då:( Han ser verkligen ynklig ut. Våran lilla här hemma är också jätte förkyld! Våra stackars små...



Tack så jätte mucket! Känns underbart att veta att det snart komemr pengar förhoppningsvis!

Och tack för din komplimang också, uppskattas alltid;)

2010-02-12 @ 22:55:07
URL: http://malinlj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0