Träningsvärk...

Fasiken! Dagens lång promenad tog mer än jag trodde... Jag har redan träningsvärk :( De e lite extra tufft o promenera i sånt här väder. Fullt med snö så vägen e inte direkt plan o sen e de inte skottat överallt så man måste klampa ordentligt för o ta sig igenom snön. Men riktigt härligt väder va de!

Västerås idag runt lunch...









I måndags kom en vän till mig o hälsa på från G-borg. Herregud! Vi har inte träffats på 10 år!!! 10 ÅR! Jag blev chockad att de va så länge sen. Men visst e de underbart när man ändå e som man alltid varit med varandra...även efter 10 år? De va som vi setts varje vecka dom här 10 åren. Jätte mysigt o ses igen Anneli! Tack för en mysig dag o kväll! Dessutom visade Anneli mig ÄNTLIGEN en smak av Ben n Jerrys som jag gillade!!! Jag har alltid tyckt B n J har varit överskattat men Caramel Chew Chew från B n J e min nya favvo lätt!!! Mmmmmmm!


Bilder från i måndags när Anneli var här... Adam va dessvärre på ett väldigt skumt humör. Satt mest med öppen mun o stirra.











I tisdags blev de lunch på stan med Adams "låtsas farmor" sen åkte vi till farfar en sväng oxå. Mysig dag.




Idag har vi bara tagit en lång prommis, duschat o ätit gott. På kvällen sen kom äntligen Adams mormor! Hon e ny hemkommen från Uruguay. Som vi har saknat henne! Vi slängde ihop en tigerkaka sen mös Adam o mormor :)

Ingen blev gladare än Adam när mormor kom hem!!! :D



Dessutom hade hon med sig lite fina grejer från Sydamerika. Saker från andra sidan jordklotet uppskattas verkligen...

2 haklappar med liten polo..praktiskt tycker vi! Sen massa strumpor o en vändbar kofta. Tack mami!!!




Imorgon e en stor dag här hos oss. 2 saker ska ske o vi hoppas ni håller tummis åt oss att de går som vi vill. Oki?

Nu e de Buzz match!!!! Vinnaren får en massaaaage!!!!


UPPDATERING: De här inlägget skrevs igår men pucko mandy glömde klicka på publicera så den e en dag sen...sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0