Nemen! Gissa vem som ÄNTLIGEN hört av sig?

Si si, Akademiska. De va väl lite på tiden eller? Nästan ett halvår senare har jag äntligen fått en tid hos dom.
De är inte en tid för operation men ändå. Jag kommer få massa information och tom få träffa nån som gjort operationen för o fråga henne/honom allt jag funderat på. Låter jätte bra för jag har rätt många funderingar...
Sen tror jag dom bokar in en operations tid om jag känner att jag, efter all info, vill gå vidare med operation.
Ska bli spännade faktiskt. Den 15 ska jag vara där.

ÄNTLIGEN HÄNDER DE NÅTT!!!

För övrigt hade vi en toppen dag på C:s födelsedag o än är de inte riktigt över... Vi har lite grejer kvar som vi ska göra :D Ser fram emot de!
Sorry att allt e lite hemligt men de får de va ibland ;)

Idag tvättas de här hemma o sen hoppas jag på att få åka o träffa min vän som har de lite tufft just nu. Vi väntar bara på besked om man får ta med Adam dit eller inte. HOPPAS! Vill se dig nu tjejen! <3

Ha en bra dag allihuuppee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0