Me miss...

För ett tag sen satt jag o älskling o kika igenom gamla bilder o vi fick chock! Tänk att Adam har varit så liten!!!! Sen hitta vi lite bilder på mig med bauta gravid magen. Jisses,va den så stor!?


Här e några av bilderna...


BAUTA!






FÖRSTA MÖTET...








LÅTSAS MOFA E LITE OVAN O HÅLLA BEBBE MEN SÅÅ SÖTA!







"MORFAR" HJÄLPER TILL O MATAR BEBBE...






DEFFENETIVT KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET...




HAHA MINI!!!





HÖGRAVID KVINNA BAKAR BULLAR...





PÅ MIDSOMMAR KOM FÖRSTA SAMMANDRAGNINGARNA...





THANK LORD FÖR BÄNKAR NÄR MAN E HÖGGRAVID...




SAKNAR DENNA MAGE!






Saknar inte ni magen ni som varit gravida???


Igår var vi knappt hemma på hela dagen. Jag, C o Adam åkte runt i hela Västerås kändes de som. Från 12 till 20 va vi runt o flängde. Härlig dag hade vi men vi va heeelt slut sen. Inte lätt med snö o vagn...

Idag e de snöstorm här så vi blir hemma o bakar piroger o tränar krypning...Adam tränar, vi cochar ;)

Vad har ni för er idag?

Kommentarer
Postat av: Josse

Vad fin du var med stor gravidmage! :D Jag saknar också min mage, det var verkligen mysigt!:)



Man kan inte förstå att de varit så mini så.. det går så fort! Hoppas ni haft en mysig helg.. kramar

2010-02-21 @ 10:31:08
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0