Höme alöne...

Nästan iaf...Adam e självklaret här. Pappa C e ute o firar hans vän som fyller 30 idag.
Jag o Adam passar på o ha en spa kväll ;) Har filat fötterna, lagt in hårinpackning, ansiktsmask o nu e de bara naglarna kvar. Adam ville bara klippa tånaglar o fingernaglarna...han snacka nått om att de inte va manligt o hålla på med de andra så han slapp.


Idag på dagen va jag till Hörcentralen o gjorde ett hörseltest. Jag har ingen aning varför. Kanske e nått dom vill göra inför operation eller så gör dom bara de lite då o då på en för o ha koll. Tanten som gjorde testet visste inte heller varför...

Efter de mötte jag upp mina grabbar o tog en lunch med 2 av våra vänner. Sen blev de låååång prommis hem. Tog en riktig omväg så mina ben va nästan spaghetti när jag kom hem.

Jag o C håller på o planerar inför Adams dop som vi vill göra innan operationen den 13 april. Jag tycker de e lite klurigt o hitta dop klänning till Adam. Vad ska man leta efter? Jag menar, han e ju kille. Hur lätt e de o hitta en klänning till sin son? Känns jätte svårt för mig. Igentligen så bryr jag mig inte alls om han döps eller inte men de e viktigt för Adams pappa så därför döper vi han... Behöver bara lite tips från er... Vart hittar man en fin dop klänning o hur ska den se ut? Massa detaljer eller bara enkel? Alla säger olika till mig..
Sen vill vi ha tips på vad man kan bjuda på. Smörgåstårta e ju rätt bra o bjuda på vid ett dop men ALLA gör väl de? Är de inte lite tråkigt o ha samma som aaalla andra?

Ge mig länkar o tips pleaaase!


Nu ska jag kolla till Adam som e massa hostig idag stackarn :(


Lämnar er med bevis på att Adam har fått 2 tänder!!! :D



Inte lätt o ta kort på direkt...han vill lägga tungan i vägen men va tvungen o visa bild. UUUURGULLIGT JU!!!
Nu har dom tom poppat ut ännu mer! Tog kortet för 4 dar sen...


Kommentarer
Postat av: Josse

Vilka söta små tänder! Tänk att våra små är så stora så de till och med får tänder! :)



Ang dop-mat så bjöd vi på smörgåstårta, just för enkelhetens skull och för att det är såååå gott! Men plockmat av något slag kan ju funka annars, typ kalla sallader, kallskuret kött, någon god paj?



KRAM på er!

2010-03-06 @ 19:15:38
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0