Littlest Pet Shop...

Jag e sååååå trött!!!!!!! Sorry att jag e så off hela tiden...

Blir tårt visning istället för skrift...nu igen...


Min senaste beställning var till en Pet Shop älskande liten Felizia o de verkar som hon gillade den :) Glad jag blir!!!

Den här gången blev de Ahlgrens bilar fluff o päronmousse i tårtan. Var väldigt nervös att de inte skulle smaka bra men tydligen blev de en hit. Yeey! :D

Här är The Cake...










Fick faktiskt lite assistens av min kära Camilla med blommor, stenar o bokstäver. Hundbenet gjorde hon alldeles själv! Hon e grym ju! Vi satt till ungefär 3 innan vi gav upp o tog en natt macka istället ;)

Ankdammen e jag sjukt nöjd med! Give me five Camilla! ;D




Synd bara att den blev så liten så ankan fick stå bredvid :( Hon hade nog trivts bättre i dammen...


Jag har aldrig sett en Pet Shop figur i verkligheten så var tvungen o leta inspiration på nätet o göra dom genom o titta på en bild samtidigt.

Ser ni nån likhet?





 


Tyvärr hade grisen tappat 2 ögonfransar precis innan hämtning o jag hann inte ordna de men men...





Nu ska jag ta min hunk o gå o sova!

Imorn blir de förhoppningsvis la playa ;)


God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e så duktig!!!!!!!!!!!!!<3<3<3

2010-08-15 @ 05:21:57
Postat av: Sanna

Jätte fin !

2010-08-15 @ 14:12:01
URL: http://s8.bloggplatsen.se
Postat av: A

Du e ju helt sjukt duktig. Du borde verkligen satsa på detta, det är inte alla som kan göra såna tårtor och vara så kreativa... :D

2010-08-15 @ 15:11:11
Postat av: Lucy

Helt otroligt mandy!!

Super fin, ser nästan overklig ut, den där vill man ju knappast förstöra genom att äta upp :))



Vad roligt att du får en massa beställningar nu... "bussiness women".

Jag lär ju komma med värsta orden snart, så stor släkt som jag har, haahaa...

puss på dig carino.

2010-08-15 @ 19:16:22
Postat av: Josse

Hej! Jag har inte varit in här på ett tag och oj vad jag missat massor. För det första- stort grattis till dig på 30 års dagen! Hoppas du hade en underbar dag! För det andra- herregud vilka fina tårtor du gör! Jag blir alldeles mållös. Snyggt! För det tredje- Adam är lika söt som alltid!



Många kramar till er!

2010-08-15 @ 20:09:56
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Postat av: Anna (Lillis vän)

Du är så otroligt duktig! Jag avundas ditt engagemang!! Lilli kommer alltid o visar mig nya bilder på dina tårtor, lika kul varje gång o titta =) Rykten säger att dom smakar gott oxå... ;)

2010-08-16 @ 02:02:56
Postat av: Emelie

GUD va duktig! avis jag e!

2010-08-16 @ 11:06:14
URL: http://tartmorsan.blogg.se/
Postat av: Filippa

WOW vilken fin tårta, duktig du är.

2010-08-17 @ 11:01:03
Postat av: Amanda

Vad ni är underbara! Tack allihopa!!!!!!!! <3

2010-08-18 @ 00:34:18
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: Malin Lj - Mamma till Walter

Ah, shit alltså, dina tårtor är ju helt sanslöst snygga! Du borde verkligen jobba med det där på heltid!

Jobbigt att livet går upp och ner, men det gör det ju allt som oftast...hoppas det mest går upp snart för dig! Kram

2010-08-19 @ 21:45:02
URL: http://malinlj.blogg.se/
Postat av: Emelie

Halkade in på din blogg av en slump... och hjälp vilka coola och snygga tårtor:)

2010-09-12 @ 20:27:06
URL: http://emzan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0