Skattjakt...

Idag när jag o Adam låg på golvet o krypträna (jag har fattat snitsen nu, de e mest Adam som tränar...) så såg jag att de låg nått bakom mitt element..SKATTJAKT! Blev helt extatisk o börja fundera på vad för snyggt som förra ägarna måste ha tappat där. Tog mig riktigt lång tid o få fram den men TILL SLUT...suck...jag borde insett att de inte va nått värdefullt för då skulle dom knappast lämnat den där...



Jättefin. Tack. Snällt.

Vem vill ha säger tuppen jag?


Adam på skattjakt...



"Mamma jag tror jag ser nått där borta...scchhh"

Kommentarer
Postat av: Mattan

Haha.. jätte fin ju! Du får sälja på Tradera ;)

2010-04-04 @ 19:05:21
Postat av: Amanda

Yea shoore! Annonsen kommer kosta mer än jag kommer få den sålt för... (Som om jag ens skulle få den såld haha)

2010-04-04 @ 21:27:26
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0