Ouch!

Imorse vakna jag o hade inte alls lika ont som tidigare dagar. Tjutet i örat hade oxå lugnat sig en hel del. Jippie tänkte jag o trodde de började gå åt rätt håll nu. Tills...Adam...min skatt...mitt liv...de bästa jag har...beslöt sig för o drämma till mig RAKT på operations såret! AJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag skrek så högt så jag väckte C och, lyssna på de här! JAG BÖRJADE TOM GRÅTA AV SMÄRTAN! Min son fick mig o gråta!! Hahaaha! SHit, de gjorde riktigt ont o har gjort riktigt ont sen dess. De svider o tjuter högt i örat o op såret dunkar av smärta. Ruta ett igen?
Dessutom har jag bärt runt en hel del på Adam både igår o idag. Inte bra.
Jag börjar bli lite skraj att jag kanske riskerar o få sämre resultat om jag inte sköter de bättre. Med andra ord...håller min mini misshandlare borta från min vänstra sida ;) o slutar bära.

Idag kom svärföräldrarna förbi. De e tydligen Adams farfars födelsedag idag. Kul! Fick reda på de 2 min innan dom stod vid vår port. Skämmigt! Jag hade ju velat baka eller köpa present! Tack för den passningen C!

C ligger o nattar Adam nu o jag letar nya möbler. De e flytt på G ;)

E ni som jag o vill ha massa nytt så fort man flyttar?

Ge mig länkar till snygga möbler! Även om de bara e nån annons på blocket!

Lite synd e bara att C o jag har 2 helt olika smaker när de gäller inredning. Jag gillar allt från lantlig inredning eller shabby chic till orientaliskt mysigt medans C gillar stilrent o nästan tomt (?) som i princip e den enda inredningen jag inte skulle känna mig hemma med. Den känns så kall. Jag vill mitt hem e varmt o mysigt. C vill helst ha allt i svart oxå...blä. Vissa möbler funkar i svart men andra ser ut som billiga 90-tals möbler tagna från en ungkarlslya.

Vad gillar ni för stilar?


Lantlig stil...


...fast har sett bättre...

Bild lånad från whatsupsthlm.se


Kommentarer
Postat av: vanessa

Vart ska ni flytta, inte till Stockholm väl?

2010-04-18 @ 21:58:24
Postat av: SarahPaskota

Jag gillar att blanda olika stilar. Både chabbychic & modernt!



sv: klart att det var min ide :D Jag som har ritat upp & tagit alla mått också! Alex har velat haft en bokhylla men jag har ritat upp den. Vi har kikat på liknande men de kostade runt 20-25 000 kr & de pengarna har inte jag :D Denna gick på 3000 kr med allt material, men sedan är det ju mycket jobb också. Har tagit oss tre hela helger & den är inte klar ännu :P

2010-04-19 @ 12:04:15
URL: http://sarahpaskota.blogg.se/
Postat av: Mattan

Jag gillar din stil mest helt klart!!! Så fint på dom där bilderna.. SÅ vill jag oxå ha juuu!

2010-04-19 @ 21:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0