Myser hos mamma

Japps. Jag hänger hos mamma ikväll. Vi sitter med kex, ost, chips o druvor o myser framför tv:n. Härligt!

Idag har varit en slapp dag. Dåligt väder i kombo med upprörd mage efter nattens McChicken gjorde så vi inte tog oss ut mer än för en promenad. Vilken god luft de är ute idag! Så fräsh o frisk! Iaf här. Nästan så jag börja hyperventilera så jag skulle få in så mycke luft som möjligt.

På eftermiddag fick jag besök som hjälpte mig o äta upp gårdagens smarriga tårta. En aning goare idag faktiskt..me like.

Jag känner inte att jag har så mycke o skriva om just nu så de blir bara massa tjat om vad vi har för oss. Ha tålamod med mig o min hjärna just nu. Den e lite apatisk o inte så aktiv...

Hetaste diskuttionen (tänk att jag aldrig lär mig stava till de..) just nu här hemma handlar om flytt. Medans C tjatar om en flytt till huvudstaden (blää) så vill jag en trappa upp. Japps! Grannen ovanför har flyttat o vi va där o kika. Wow! Skitig som f*n men väääldigt mycke bättre än våran. Större badrum o större kök som e precis dom sakerna vi stör oss på i våran. Den behövs deffenitivt målas om lite här o var o dessutom tapetseras men jag älskar o fixa med sånt o se resultat så jag gört gärna!
Tänk hur mycke skönare de skulle va o bara behöva flytta en trappa upp än ända till Sthlm? Sparar ju tom slant när man slipper hyra släp osv! Hoppas hoppas hoppas jag vinner den här disskutionen...
Området trivs jag ju i jättebra. I Sthlm däremot kommer jag van trivas har jag en känsla av. Ingen stockholms tjej ALLS! De enda positiva med Sthlm för mig e att jag har lillsyrran där men med vår tur så hamnar vi väl i en lya lika långt ifrån varan som vi e nu o ses aldrig ändå... Visst e jag positiv?

Nu vill mamma vi ska äta lasange rester o de säger man inte nej till ;)


Ps. Jaa! Jag var oxå med igår på badet! Får lite kommentarer ibland om att jag e dålig på o lägga in bilder på mig i min blogg. E jag de? Måste jag bli bättre? Måste man ha en miljon bilder på sig själv i varje inlägg för o ha en bra blogg? Vill vi verkligen se min fejja i bloggen när Adams ljuvliga ansikte kan va där istället? :)
Mer mandy to the people? I vote no men ni får oxå ha en åsikt så klart... Dessutom får ni gärna fråga vad ni vill veta eller säga vad ni vill jag ska skriva om. Jag skulle bli jätte glad o få höra era åsikter om min blogg o få reda på vad NI funderar över o vill veta.

Den här e till dig Lina...ufft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0