Make over...

Min vän påminde mig om att jag vill göra om min blogg. Nu! Vem anmäler sig som frivillig? Antagligen ingen... Ni kan väl iaf ge mig lite tips?

Mina läsare e så tysta :) Statistiken e skyhög men jag kan räkna på mina fingrar antalet personer som kommenterar. Ni små smygare ni ;) Ni smyger runt tysta här o kikar. Presentera er daaa! Jag skulle bli super glad! Ni vet ju massor om mig!

Plus att man faktiskt kan kommentera anonymt... Mera feedback i bloggen tack! Iaf ett litet lycka till dagen jag ska opereras kan ni väl trycka fram? Inte? Okey ska sluta tjata. Ni får smyga omkring här. Blir glad att ni iaf kommer tillbaks hit. De betyder ju att ni gillar o läsa min amatör mässiga text.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag är väl en av de "modiga" då :) kanske lillfingret?;)



för de 1:a:du skriver grymt! skulle du skriva en bok skulle jag lätt köpa den! haha..



för de 2:a: f-n va jöbbigt de va och göra om den...



för de 3:e: eftersom jag är en amatör och inte så highteck (eller hur det stavas) så tycker jag du ska vända dig till någon datakuning, vet dock ingen.. men vadå, din blogg är ju jääääätte fin.



Kram ;)

2010-04-11 @ 03:00:19
Postat av: Jacky

hej jag har läst din blogg ganska länge tillbaka nu. Jag vet inte om du kommer ihåg mig men din kille o min satt tillsamans. Du ringde mig då o då, och frågade om jag skulle hälsa på min kille så du kunde meddela det till han. Eftersom C satt ihop med min kille. Sen tycker jag du e oerhört vacker och har en såååå söööööööt bäbis!! Jag dööör kan inte sluta kolla på era bilder!

2010-04-11 @ 15:31:50
Postat av: Fina

Lycka till i veckan!!!! Kramar

2010-04-11 @ 16:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0