Jag lever...

...i ett ständigt tjutande o brummande, MEN jag lever...

I princip är den skrämmande höga tinnitusen de enda som jag lider av efter operationen just nu. Ibland, eller oftast, så e den så hög så jag får lugna mig själv så jag inte får panik. De går knappt o tänka klart. Väldigt jobbigt...
Min kropp känns iaf okey igen. Jag kan sova på vänster sida igen. De e bara några vinklar som gör för ont. Känseln på huvet känns väldigt konstigt. När jag tar på vänstra sidan så e de som om man gör tusen nålar på huvet med en blandning av känslan som man får när ens fot sover. Man känner den inte riktigt men känner ändå. Fattar ni? Väldigt skumt...
Imorgon ska jag på efter kontroll här i V-ås. Hoppas allt ser okey ut.


Vi har haft rätt mycke för oss.

Eftersom jag e rätt slut i huvet av allt ljud som försigår där så slänger jag in lite bilder på några av våra dagar så skriver jag mer när min skalle orkar.


Börjar med bilder från min barndomsväns dotters mysiga dop.




Snebena dagen till ära :)



I kyrkan.
Adam kunde inte sluta snacka med sin polare i bänken framför.



Bella plutt va jätte duktig :)



Åt waaaay to much av de milslånga smörgåsbordet PLUS en miljon sorters kakor.
Tack för all mat Tilda! Supergott!




Adam var på kanonhumör! Slips o Timberland skor=stilig kille ;)



Även om slipsen blev uppäten till slut...





Efter att ha flörtat med alla, babys samt tant, kvinnor samt man så däcka Adam precis lagom efter presentöppningen. Då va de bara o tuta hemmåt igen.



Heeelt slut...

Eftersom de va evigheter sen jag klädde upp mig så kör jag (med risk för o verka fåfäng) en dagens mamma o visar min outfit till dopet här...





You like? Man blir lite bullig om magen för tröjan e rätt stor o ha under kjolen men de fick va så. Allt va bättre än mina mjukisar den här dagen...

De va härligt o klä upp sig för första gången efter operationen. Har inte kännt mig fräsh alls! Tänk va lite kläder o smink kan göra...

Väldigt vackert o mysigt dop. Tack Mattan med familj för en trevlig dag!


På kvällen sov över hos farfar o låtsas farmor. Vi hade en jätte mysig lördagskväll med dom med massa snacks o skratt. Mest åt Adam...han e en liten clown ibland.
På morgonen smög Adam o jag in till deras rum o väckte dom. Blev lite morgon mys för Adam med faffa o låtsas famo innan frukost.

Vid lunch kom min mami o hämta oss o vi grillade hos henne med systeryster. Mmm va gott de är med mammas grill!!!! Sluka de innan jag ens hann tänka på o ta kort men efterätten hann jag fota.



Flan med after eight på den här gången. Yummie!

Sen gick vi till "lilla lekparken" som vi kallar den o gunga lite. Där har man spenderat mååånga timmar när man va liten så de va lite häftig känsla o ta sin son dit.



(Tyvärr gick inte min halva skinka o beskära bort men fokusera på Adam så mår ni bättre...)


Springa e Adams nya  grej. Fort ska de gå! Knappt jag hinner med...



Ser ni Adams blick? Koncentration på hög nivå...


Sen har vi hängt med sistra o flängt runt lite här o där plus fyndat massor med grejer men jag visar de i ett annat inlägg. Mitt huve vill vila sig lite...

Hoppas ni haft en bra dag.

See you soon!


Kommentarer
Postat av: Lofsan

Herre Gud kvinna vad du är vacker!!!! Oemotståndlig!!!

2010-04-29 @ 16:24:49
URL: http://Lofsan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0