Hemma ångest...

Jag har ingen ork o städa o när de e stökigt här så mår jag sämre än jag redan gör så idag har vi varit ute i princip sen vi vaknade.
Jag, Adam o C har åkt runt i bilen till olika platser o njutit lite av vårvädret.
Vi var i hamnen o tog en frukost sen åkte vi o handla på Ica Maxi o gjorde lite andra stop o ärenden. Efter de hälsa vi på hos "svärföräldrarna" en stund sen blev de Burger King o en glass vid Lövudden framför solnedgången.
Nu e vi hemma igen. Adam sussar o C fixar te. Blir mys i soffan framför en film sen hoppas jag på att jag ska kunna somna bättre o skönare inatt.
Jag har haft mer ont idag men svullnaden har gått ner. Jag hann inte ta kort på när de va som värst tyvärr. Trodde de skulle bli värre men de svullnaden i ansiktet e nästan borta. Bara på huvudet man känner svullnad men inget som syns. Sen har jag varit lite yr o illamående men de e antagligen för jag varit runt o flängt o inte vilat idag.
Jag behövde en dag ute. Började känna mig deppig o isolerad. Om man gör nått så tänker man på annat. Man måste bara få energi till de. Eftersom C kör runt oss så e de rätt lätt o orka men promenader hade nog blivit lite mycke...


Adam i bilen idag. Han kunde inte riktigt bestämma sig för om han skulle skrika eller skratta...



ADAM står de på mössan :)

Han har varit rätt pigg o glad idag o haft mer energi men hostan sitter i o den e värst på natten.

Lövudden där vi åt glass e jätte fint men min mobil kamera e kass när de e lite mörkare.

Här e lite bilder från Lövudden för några år sen på mig o min bästa Dico...








Usch! Får fortfarande ont i magen när jag ser Dico. Kan inte skriva om han. De e för jobbigt.


Nu ropar C.

Tack för era kommentarer o uppmuntran! Ni e bäst!

Kramar till er!


Kommentarer
Postat av: vanessa

pröva att ge vatten med lite socker i, ska vara bra mot hosta för de små, det gjorde vi på mysas när han rosslade som värst, en tesked socker per dl vatten.

2010-04-17 @ 12:51:50
Postat av: Maria S

oooooo finaste Dico!!!!får mig att sakna min hund =(

finaste killarna båda 2!

2010-04-18 @ 22:55:50
Postat av: Amanda

O tack Vanessa! Bra tips!



Maria, jag vet :( Visst e de sjukt att de fortfarande gör så ont? :(

2010-04-19 @ 13:51:55
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0