Sleapless...

Här sitter jag med en kopp te o tittar på när min fina lilla familj sover gott. Jag önska jag oxå kunde sova men de gåååår inte! Blir tokig. Jag sov i 2 timmar sen vakna jag hur pigg som helst o kollade på klockan samtidigt som jag hoppades på att den va runt 9 eller nått...den va 2...på natten!
Adam har sovit i 4 timmar i sträck hittills o jag sitter uppe! Sååå frustrerande! Ni som e småbarnsmammor vet hur de är...när bebben sover så e de ens enda chans till vila för när han/hon e vaken kan man glömma de. Plus att man gäääärna sover lite mellan alla ammningspass.
Han lär ju vara hur pigg som helst lagom till att jag blir sömnig o redo för o sussa....

Idag har vi haft tvättdag här hemma. Sen på kvällen så drog jag med Mattan o hälsa på Claudia...en av hennes vänner. Claudia e helt otrolig! Hon har två små barn...en på ca 2 o en på ca 1 år PLUS att hon e med barn IGEN! O de e inte ETT barn i magen utan TVÅ! Tjejen kommer ha skaffat 4 barn på mindre än 3 år! Heeelt sanslöst!
Jag hoppas jag får fler barn o de snart men skulle man orka så många småbarn i huset samtidigt? De skulle va kul om dom kom tätt så dom e lite jämngamla faktiskt sen att få tvillingar e väl inte heller så dumt...eller? Två på en smäll ju...
Jag gjorde ett test på facebook som ju e såååå mycke sanning i o de testet sa att jag kommer bli med barn i december igen :) Jag hoppas =))
Mamma blir jätte sur när jag säger att vi ska ha fler på en gång om de e möjligt haha! Hon säger att vi ska vänta miiiinst 2 år. Neeee mamma! Jag ska ju ha minst 6 barn. Hur ska jag hinna de om jag har 2 års paus? ;)

Imorgon ska vi återigen till BVC o väga Adam. Man går dit rätt ofta i början o väger o mäter men jag tror de kommer trappas ner nu. Han börjar ju bli äldre o växer på bra hittills. Sist vi va där så vägde han 5050 o va 55 cm lång. De va för ca 2-3 veckor sen så de ska bli intressant o se hur mycke han ligger på nu.

Lämnar er med lite goa bilder på min son :)












Just ja! Har nån lust o berätta hur man skriver text på bilderna man lägger in här (tex min blogg adress) så folk inte kopierar o låtsas att de e deras bilder?


Kommentarer
Postat av: Malin Lj - Mamma till Walter!

Kul att se så mycket fina bilder på erat underverk och hela lilla familjen! Hoppas allt är bra med dig:) Kram

2009-09-08 @ 11:55:54
URL: http://malinlj.blogg.se/
Postat av: S

Amanda, måste bara få sej att.. jag hoppas att din son blir lika fin o vacker som dig..

2009-09-08 @ 21:46:03
Postat av: Amanda

Åå nu blev jag varm om hjärtat :) Tack så JÄTTE mycke S!!!

2009-09-08 @ 23:14:46
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0