Män är inte så bra på o formulera sig...

"Jag har blivit kär i dig igen" sa C nyss med världens största leende... 
"Okey, när slutade du va kär i mig om man får va så nyfiken?" sa jag SURT.
"Du vet vad jag menar" fick jag till svar...

Män är inte så duktiga på o formulera sig...
Ska jag skratta eller gråta?


För övrigt så hade vi en disskution här om dagen o plötsligt vänder sig C mot mig o säger "De e orespekt att säga så"
Japp ni läste rätt...orespekt va ordet...


Men jag älskar han ändå...snällt va? ;)





UPPDATERING:

Efter lite förklaring från C så har jag nu förstått att han menar att han känner nyförälske känslor igen.

Note to self: Lägg extra tid på o lära Adam o formulera sig rätt... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0