Kan inte somna...jag skäms för mycke...

Ufft...skämde ut mig REJÄLT idag!
Återkommer till de...

Vi har haft rätt späckade scheman dom här dagarna så har varit lite slut på kvällarna o inte orkat blogga.

Igår va jag o min mini familj heeeela dan ända till kvällen o snurra i stan. Alla 3 fick nya kläder o sen fick pappa C o mamma mandy nya shoes oxå...me like ;)

Här hänger Adam på HM...



Han fick välja vaaaad han ville :)

(Notera pappa C:s lååånga ögonfransar till vänster)


Eftr shopping blev de ett bad o sen film kväll. Exakt som en kväll ska avslutas ;)

Idag va jag hembjuden till mamma för grillning. C:s föräldrar ville vi skulle komma förbi där oxå så jag henka med dit en liten stund....de va då de hände... De OTROOOLIGT pinsamma...
C:s bror, flickvän o lille son Leo va oxå där o när vi satt o åt så blev de så där jobbigt tyst så mandy ska ju självklart försöka hålla igång konversationen...hatar mig själv... Jag säger därför till hans brors flickvän, som varit mamma ledig ett tag nu, "Så när börjar du jobba igen Lotta?" Hans flickvän heter Katja. Gissa vem som heter Lotta? Jupp, HANS BRORS EX! Tjejen som han inte vart med på fleeeera år! Va F*N! Va e de för fel på mig!?!? Vet ni va de värsta är? DE E ANDRA GÅNGEN JAG KALLAR HENNE LOTTA!!!
Jag tror jag aldrig mer kan träffa dom... Jag klarar inte om de skulle hända igen.
Ärligt va e jag för mongo som gång på gång kallar henne för hans ex namn? Ville bara skjuta mig själv...

Jag tror jag kuta till mobilen o messa mamma o skrev nått i stil med...HÄMTA MIG NUUUU!!!

Dagen avslutades iaf hemma hos mamma med syster o syster dotter o låååångt ifrån Lo...Katja...
Jag måste fortsätta hålla mig lååångt ifrån dom ett tag. Iaf tills jag lärt mig säga rätt namn!

Jag mår så dåligt över de här så jag kan inte somna...fattar ni? Jag kan inte somna!!!

Måste gå o plugga lite nu...

Katja, inte Lotta
Katja, inte Lotta
Katja, inte Lotta
Katja, inte Lotta
Katja, inte Lotta
Katja, inte Lotta
Katja, inte Lotta
Katja, inte Lotta

Kommentarer
Postat av: vanessa

men nu kan du ju skylla på amhjärna iaf... eller be henne kalla dig karin?

2009-09-24 @ 11:44:51
Postat av: Mattan

Shit happends! Men jag förstår dig... UJJ vad pinsamt... Men oroa dig inte jag vart kallad Lisa flera år av Tonys familj (å då va hon ändå en person dom verkligen HATAR)... Även av Tony i början så man får väl rycka på axlarna och inse att det är svårt att komma ihåg allt... Tror nog du mår sämre över det där än Katja.. hon har nog glömt det snart ska du se! ;)



Kram på dig!!!

2009-09-24 @ 11:48:43
Postat av: S

Men de var väl inte så farlig. Trodde först att du hade släppt dig.. haha

2009-09-24 @ 12:55:24
Postat av: sanna

Hej amanda !

måste bara säga att adam är ju ur gullig han blir bara sötare o sötare !! hoppas allt är bra med er. kram

2009-09-24 @ 18:40:52
URL: http://mizzbehave.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hehe S, de hade nog vart snäppet värre ja... ;)

Borde f*n skyllt på amhjärna Vanessa! Men jag blev så chockad av mig själv så jag bara satt o sa flåt hundra ggr...

Mattan visste inte de hade hänt dig oxå! Fyy va jobbigt :(



Hej Sanna! TAAAACK!!! Vi mår jätte bra. Du måste komma o se han nån dag ju! De va ett tag sen nu.

Är allt bra med er?

Kram

2009-09-24 @ 19:46:18
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: Sanna

med oss är det bara bra ! ja, du.. ali kläckte ur sej en av sina ideer här för någon dag sen. Lång hist. kort: han hade träffat adam o sa att han e sjuuukt söt ! ja sa : ja jag har sett kort o han e drömsöt.. han sa: ja, kan vi inte gå hem till dom o laga mat till dom någon dag ?

jag sa ?????????? hahahaha...

nä men..jo,måste ju träffa adam snart iaf. o om ni nu vill att vi ska böka i erat kök e ja jag väl mä på de med hahaha ;)) kram.

2009-09-28 @ 11:35:17
URL: http://mizzbehave.blogg.se/
Postat av: Amanda

HAAHAAHAAAHAAAA! SAAANNA!!! De va typ de gulligaste jag hört på läääänge!!! Va snäll han är! Tror du nånsin vi skulle tacka nej till nått sånt??? Haha!

Men ni vet ni får komma även fast ni inte lagar nått till oss va? ;)

Ska säga till C att bestämma en film kväll eller nått med A ;)

Kraaam!

2009-09-28 @ 15:29:41
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0