Adam, en Shakira blandning...

Ibland ploppar frågan om mitt ursprung in i min mail. Jag gillar när mina läsare e nyfikna o frågar mig frågor så jag svarar gärna på alla.
Tänkte berätta, för er som undrar, vad vår lilla Adam har för rötter i sig.
De kan bli liiite komplicerat så häng med nu...

Min familj var under flykt när jag var i mammas mage så jag föddes inte i samma land som min övriga familj. Mina syskon är alla födda i Uruguay, utom lillsyrran då som valde att ploppa ut här i Sverige. Jag däremot valde att ploppa ut i Paraguay där vi bodde i ca 1 år innan vi åkte vidare o hamna i Sverige.
Min mamma o pappa e oxå födda i Uruguay men på min mammas sida e dom från Italien o på min pappas sida e dom från Frankrike.
Med andra ord så har Adam sydamerikanskt blod i sig o lite lite franskt o italienskt. Sen e hans pappa född i Libanon så massa sånt blod flödar i honom oxå ;)

Adam e, precis som Shakira, en blandning av sydamerikan o Libanes. Härligt!



Mitt ursprung har gett mig krulligt hår. De gillar inte mandy...


En sak till vill jag säga...

De är verkligen heeelt otroligt vad glad man blir när man får beröm för sin blogg!
Jag tror de måste vara för att allt som står i ens blogg är ens egna ord, tankar o känslor som man skriver ner. Varje inlägg e till hundra procent ens egna kreaton. De e nog därför man blir så lycklig när nån visar uppskattning o ger beröm.

Tack Lisa för din fina kommentar!


Kommentarer
Postat av: Maria

alltså hur kan du inte gilla ditt hår?????

du och ditt hår e fööööör fint!!!

o adam, man får ju leta efter sötare unge!!!

man vill ju bara ta en tugga av hans kinder, o hans underläpp e ju bara föör söööt..den e verkligen gulliig

2009-09-23 @ 13:21:47
Postat av: lilli

e nej nej, rättelse! Jag valde IKKE att ploppa ut i Sverige! Mamma tvinga mig... =(

2009-09-23 @ 22:43:27
Postat av: Amanda

Haha! Tack Maria! Du e så snäll!!! Du vet hur de är...man vill alltid ha de man inte har...nästan alltid iaf.



Lilliiiiiii!!!!!!! Din lille svenne banan ;)

2009-09-24 @ 04:23:40
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0