Svullo dag...

Måste börja med o säga att vår bebbe hade hicka inatt=)
De e jättevanligt att man känner den hicka o ofta oxå men jag har inte kännt de nån gång, förrän inatt.
Höll precis på o somna när jag kände ett rytmiskt hoppande i magen. De va såååå mysigt! Var tvungen o väcka C o be han känna o han sa "Ja, jag känner" men sen på morgonen när han vakna hade han inget minne av nått...haha!
Hoppas han får hicka massa fler gånger...de va riktigt häftigt.

Annars har jag haft en RIKTIG svullo dag idag.
Jag o C var till marknaden o där vräkte vi i oss massa skit. Langos o våfflor o massa annat skräp. De va kul o vräka i sig lite o gå runt o kolla på alla prylar dom säljer men de va otroligt varmt i v-ås idag så vi blev nästan sugna på o åka o bada... Tyvärr så va C tvungen o åka till jobbet efter marknaden så jag åkte hem o vet ni, efter ett tag satt jag mig o vråla i mig pizza rester från igår! Fö fan! Och vet ni vart jag just kom hem ifrån? MCDONALDS!!! Måste chilla lite med skräpmaten...stackars bebben liksom. Som tur är så har jag bara gått upp 6 kilo med bebbe, livmoder, moderkaka mm inräknat, så jag e inte farligt stor än men de kommer. Sista månaderna e värst säger dom. Då går man upp maaassvis! Men who cares! Jag e gravid! Då får man va tjockis! Blir trött av folk som e jättepetiga med allt dom äter o tränar massor när dom e med barn för dom inte vill bli stora...hallå de hör till! Gör de inte det? Banta EFTER bebben kommit om de e så viktigt...ufft.

Imorgon e det mors dag. Undrar om jag får köpa en blomma till mig själv...jag e ju NÄSTAN mamma nu=)

Sov gott allihop! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0