"Härmed döper vi dig till Bebben..."

Igår kväll låg C o kika på massor av listor på internet efter ett bra killnamn till vår son. Jag gjorde han sällskap efter att tag o grabbar o brudar, VI KOMMER ALDRIG HITTA NÅTT!!!! Alla namn han vill ha vill jag absolut inte ha o tvärtom =((
Vi kommer inte överens om ett enda namn! Stackars bebben kommer heta bebben heela livet =(
Kanske när vi ser han så vet vi vad han ska heta men man vill ju ha några namn i beredskap INNAN han kommer. Shit, de här stressar mig lite...

Idag var jag hos mami igen med syster o systerdotter o åt god mat. Sen satt jag mig på mammas baksidan ett tag o njöt av solen.
Jag fick faktiskt flashbacks från sommaren då allt va som värst (2007), när allt med hörseln o levern börja. Då brukade jag oxå sitta där varje dag o kämpa med att hålla mig stark. Riktigt tunga dagar hade jag på den där baksidan men idag satt jag där o va nöjd över att jag klarade av den där tiden helt okey även om de va skit o jag mådde piss, för mitt liv e ju mycket bättre. Allt e så sjukt annorlunda nu. Min älskling e hemma igen efter 5 års väntan o jag satt o kände på hur min son rörde sig i magen. Helt otroligt va livet kan förändras snabbt. Känns iaf som de gått snabbt även om de gått nästan 2 år. Känns som allt hände nyligen...


En bild från sommaren när jag blev sjuk...
Jag hade en "bra dag" o orkade träffa en vän o bara ligga i gräset o kolla på himlen.
Jag älskade mina "bra dagar" även om dom va få, o den här bilden påminner mig om att man alltid får några bra dagar även när allt e skit. De e nog dom dagarna som gör så man står ut...










Nu kommer C snart hem med en pizza till mig =) Ska sätta mig vid matbordet beredd med kniv o gaffel i händerna ;)

Adios!

Kommentarer
Postat av: A

Hej Du känner inte mig och jag kom till din sida av en ren slump, har läst lite av dina gamla inlägg och ja blir väldigr rörd över saker som har hänt dig, livet är inte alltid rättvist. Jag vill önska dig all lycka i ditt liv, och att du får hörseln tillbaka. Intrycket jag får av dig är att du är en krigare, lägg det ordet på minnet. The harder the struggle is the sweeter the victory will be, så njut av varje stund nu när du mår som bäst. Med dina erfarenheter kommer du komma långt i ditt liv.



take care......

2009-05-17 @ 17:12:51
Postat av: lillsyster

yes du e en krigare!!!

å världens bästa syster=)



pössssss

2009-05-17 @ 22:43:59
Postat av: Anonym

JJAAAA du e VÄRLDENS bästa Mandish.. Jag älskar dig sååååå mycket.. Å min lillstrumpa Lilli oxå.. You´re the best.. Puss

2009-05-19 @ 11:14:46
Postat av: Camilla

Oooppps glömde skriva att det va jag.. hahaha pööösss

2009-05-19 @ 11:15:33
Postat av: Amanda

Vad underbara ni är! Älskar eeeeeeeeeeer!!!!!

2009-05-19 @ 11:24:18
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0