Grattis Mayha!!!

Igår va de en riktigt myspysig kväll. Syster o kompis Ida kom o hälsa på från Sthlm o vi laga taco o hade de jättemysigt. Sen kom söta Helga förbi oxå=)
Efter lite mys o snack så gjorde sig brudarna iordning för o gå ut en sväng. Höggravid som man är så stanna jag hemma. C o jag kollade på en film o somna på soffan så brudarna kunde ta sängen sen. Tyvärr drog dom tidigt imorse för dom skulle hem till Idas lille valp. Kom tillbaks snart brudar!

När jag sagt hejdå så gjorde jag mig iordning o drog till hörapparats tanten...
De va blää där idag. Hon har inte riktigt lärt sig de nya systemet som dom skaffat så efter att ha suttit där i en timma o de bara blev inställt värre o värre i apparaten så sa jag att jag nöjer mig så o kommer tillbaks om en månad o ser om jag vill ställa om den igen... Hade inte lust o sitta där heeeela dagen. Tyvätt så gjorde hon ljudet sämre än de va innan=( Känns inte bra alls men får försöka fixa de till nästa gång jag går dit...

Jag tog mig mod att gå o hälsa på mina gamla kollegor på restaurangen i lasarettet. Har inte velat gå dit sen jag blev sjuk för jag va rädd att de skulle bli konstigt men som tur är så gick de okey. Jag hörde inte allt men jag hängde med tror jag. Dom va superglada o se mig o ville att jag skulle komma tillbaks o jobba där när bebben blivit lite större. Kul! Har saknat dom oxå...men jobbet har jag nog inte saknat...

Sen blev de lunch o runda på stan me lillskit Natta. Köpte lite presenter till min systerdotter som fyller 3 år idag o drog dit o fira henne. Vi grillade o åt jordgubbstårta. Jättemysigt!
Imorgon ska jag sitta barnvakt till henne...får se hur de går...




Jag e faktiskt helt ärligt SVINTRÖTT just nu. Blev lite längre hos systerdotter än jag hade tänkt.
Tog nyss ett bad o nu ska jag gosa mig ner i sängen. Kommer slockna på 2 sekunder.

Sov gott alla ni som e vakna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0