C:s familj på besök

Inatt drömde jag att jag födde min son...typ...

De va jag, min lillasyster o min barndomskompis Mattan som satt o prata skit. Sen sa min lillasyster "Ska vi ta ut han en liten stund stund o kika på han?" (Bebben alltså...)
Självklart ville jag de så vi tog ut han utan att de kändes o mös med han ett tag. Sen fick vi panik för vi visste inte hur vi skulle få in han igen...han va ju inte riktigt klar för o födas än så vi åkte till akuten för o få hjälp o stoppa in bebben i magen igen.
På akuten blev dom skit arga för att vi varit så nyfikna o tagit ut han när han inte va klar så när jag sa att jag ville se på min bebbe (som dom tagit till en avd där alla nyfödda är) så VÄGRA dom visa vilken av bebisarna som va min! Jag blev galen!!!!!! Sprang runt som en stressad höna o försökte hitta likheter i utseendet för o veta vilken som va min.
När jag vakna så sa jag till C att han ALDRIG får lämna bebben sida när han fötts o dom tar han till vägning osv för TÄNK om dom vägrar visa vilken som e vår son sen. Läskigt!
Konstig dröm...

På dagen har jag varit o ätit köttbullar med mami, syster o systerdotter på Ikea sen handla jag lite inför kvällen.
C bjöd sin familj hem på mat.
Han lagade mat o jag baka...



Fullt ös i köket




Högravid tjockis bakar bullar




Slutresultat
Blev jättegott!!!






Nu e jag massa trött i ögat =(
Tror de får bli film kväll...Man on fire ska vi se...

Lämnar er med ett litet smakprov på nya lyan vi ska flytta till....



Öppen spis. Nice nice ;)

Kommentarer
Postat av: INA

vaaaaa mysigt =) vill åsssså ha all den där maten hahah

2009-05-20 @ 01:17:34
URL: http://inmysweetdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0