8:e månaden =)

Idag går jag in i månad 8.

Ungefär så här stor e bebben i magen nu.


Helt otroligt va fort de gått. Hoppas sista tiden går lika fort.
Efter att ha sett honom på bild i 3D så e de jätte jobbigt o vänta. Vill pussa han NUUU!!!
Enligt sista ultraljudet så kommer han i juli o inte augusti som vi trott. Me andra ord e de ca 2,5 månad kvar tills han e här=)
Vi var hos barnmorskan idag. Bebben låg med huvet neråt som att förberedde sig för att koma ut. Blev lite nervös eftersom hans lungor inte riktigt e färdiga än men barnmorskan sa att dom kan lägga sig så ibland när man kommit så här långt in i graviditeten. Bara han inte kommer ut än så får han ligga hur han vill.
Mamma e säker på att han kommer runt 15 eller 16 juli o enligt barnmorskan så e jag fullgången i vecka 38 alltså 15, 16 juli, så han kanske tittar fram då. Mamma har alltid rätt om allt. Vi får se om de blir som hon tror den här gången oxå.

Efter barnmorskan gick jag o C o handla lite kläder till vår son. Jag lät C välja själv de han ville ha för vi har inte riktigt samma smak så vår bebbe kommer få 2 olika stilar...pappas smak o mammas smak. Man måste inte vara överens om allt. Han va jättenöjd me de han hitta.
En av sakerna han köpte va en t-shirt med texten "I look just like daddy" på bröstet haaha! Tycker faktiskt oxå han verkar va mest lik sin pappa...iaf på 3D ultraljudet. Får se hur lik han e sen när han kommer.

Tack för alla namnförslag förresten!!!
Jag gillade flera st av dom ni skrev. Nu måste jag bara disskutera namnen med C. Han har fastnat för ett namn o vägrar ge sig...

Imorn ska vi upp tidigt o gå på föräldraträff igen. Undrar om C fortsätter sin disskution om att mannen får lustgas under förlossningen....
Sen på onsdag e det dags o träffa öronläkaren o se hur dom har planerat att gå vidare med mig...om dom har några planer...spännande.

Nu ska jag fortsätta böla till Spårlöst...

Hörs da!

Kommentarer
Postat av: Natta

Hahaha SNART är han här :D

2009-05-04 @ 23:45:58
URL: http://nirv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0