Jag klarar snart inget mer...

Kika på klockan...den e snart 4 o jag sitter här vaken men otroligt trött.
Jag vet inte om jag nämnt de men dom sista 2 veckorna har jag haft sån klåda över hela kroppen. De kliar o kliar överallt( mest fötter o handflator) så nu har jag rivsår o sånt över hela mig.
 De är verkligen panik jobbigt för man vill klia sig varje sekund som finns o överallt. Samtidigt vill man bara sova men de går inte när de kliar så här.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag måste ju sova så jag e utvilad på förlossningen...

Vi var hos barnmorskan idag o nämnde de här o hon skulle ringa förlossningen o se vad dom säger.
Jag vet ju inte om de har med bebbe eller levern o göra så jag skulle gärna ta ett blodprov o kolla mina levervärden.
Jag va ju hos han för ett tag sen o lämna brev om de man han har inte hört av sig...suck.

Idag har jag som vanligt mest varit trött.
Vi var hos barnmorskan (allt såg bra ut:)) o sen gick vi lite på stan. Tyvärr blev de mest till o sitta på en bänk eftersom jag va så trött...

Sen blev de lunch med några vänner innan jag åkte hem o vilade (mååånga timmar...)

Här e lite bilder från idag.
En väääääääääääääldigt trött mandy som ni kanske ser...







C har tappat bort sin raakapparat under flytten så han tvinga mig o klippa bort hans huvud...blir bara en trött mandy ist,,,





De ser NÄSTAN ut som jag ska börja gråta på bildrna för att jag e sååå trött...


Lämnar er med en bild på dagens mage :)






Förresten, om ni har nån info om de här så höjta GÄRNA! Skulle va kul med sömn...


Kommentarer
Postat av: Josse

Hej! Tack tack så mycket, vad skoj :D Ja det ska bli intressant att se vems som kommer först, alltid kul att följa de med bf runt samma dag! :) Hur mår du annars? Läser att du har endel sammandragningar nu? Idag ska jag till bm och mäta magen, det ska bli kul som vanligt :)



Ha en bra dag! Kram J

2009-06-25 @ 09:37:19
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Postat av: Malin Lj

Hihi, va lustigt att vi gjorde samma saker igår!



Idag var jag på stan, men du verkar ha varit där igår, annars hade det ju nästan börjat bli lite scary;)



Var går du hos BM nånstans? Kram

2009-06-25 @ 17:49:32
URL: http://malinlj.blogg.se/
Postat av: Malin Lj

Jobbigt det där med klådan föresten...tyvärr har jag ingen idé om vad du ska göra...hoppas du får nån hjälp mot det. kram

2009-06-25 @ 17:50:12
URL: http://malinlj.blogg.se/
Postat av: Malin Lj

Hahaha, undrar vem som förföljer vem:P



Skulle inte förvåna mig heller om vi träffas på BB faktist!:)

2009-06-25 @ 21:26:15
URL: http://malinlj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0