Tjockis bebbe?

Oj nu e jag mätt!
Kom precis hem från lite storhandling me lilla Natta fjant. Som vanligt avslutade vi kvällen med hamburgare. De va yummie men nu e de trångt i magen.

Ultraljudet idag gick toppen bra=) Allt va fint med vår lilla pöjk. Han låg o tränade på att andas inför hans möte med världen. Så duktig han är vår son :)
Glömde fråga om han var fixerad ännu men jag får ta de imorgon när vi ska träffa barnmorskan.
Läkaren sa att vår bebbe var liiite tjockare än medel hahaha! Vad mysigt! Okey, de va inte överdrivet mycke men ca 80 gram mer än vad som e de "vanliga" vägde han =) Jag vill hellre att min bebis e rund o go än en smal liten en som inte fått tillräckligt med näring :( Över 2 kg stor e han nu. Tror de va runt 2,2 eller 2,3 ca. Han verkar ha fått för mycke hamburgare o milkshake ;) men de gör inget...så länge jag inte behöver trycka ut en 5 kg bebbe sen så e jag nöjd.
Vi fick 2 bilder men vi har ingen scanner här så jag får försöka fixa de senare så ni kan se. Man ser hans lilla dubbelhaka hahaha!

Nu till nånting annat...

Jag o min vackra C firar 9 år tillsammans på torsdag. Japp, 9 hela år har vi lyckats klara av varandra :) Helt otroligt att de gått så lång tid.
Mitt problem e att jag inte vet vad jag ska göra för han. Har ni nå tips? Snälla! Jag e desperat! Jag brukar veta på ett ungefär men mitt huvud e helt borta just nu så jag e heeelt clueless o i sista minut dessutom :(
Jag får fortsätta klura på de här men om ni har nå bra tips så höjta.

Ska googla runt lite o se om man kan få några ideér.

Ses! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Natta

Du är den största FJANTEN !!

2009-06-09 @ 23:13:44
URL: http://nirv.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jaja, visst! De e du som går runt o gillar! Inte jag! :p

2009-06-09 @ 23:17:19
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: Malin Lj

Så mysigt att få se den lille igen:) Skönt också att han växer som han ska:) Snart är det dax för oss!! Kram

2009-06-10 @ 00:29:00
URL: http://malinlj.blogg.se/
Postat av: Malin Lj

Det går bara bra för oss:) Vi börjar komma i ordning här hemma, och vi känner oss båda mer och mer hemma i V-ås för varje dag som går! Känns bra:)



Vi ska inte på något tillväxt UL vad jag vet... du fick nog ett eftersom du äter kortison som du skrev... Men jag är riktigt nyfiken på hur stor bebisen är där inne! Men som sagt, snart får vi ju veta! Ja, undrar vems som kommer först...vi kanske ses där på förlossningen?!:)



Var i V-ås bor ni? Kram

2009-06-13 @ 01:04:15
URL: http://malinlj.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Nu har jag äntligen invigt min nya SONY A700. Första gången jag sysslar med en systemkamera men jag lovar att bli SÅ mycket bättre ;-) Kika gärna in och säg vad du tycker om bilderna!

2009-06-17 @ 21:01:46
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0